Ооооо народееееее моооој!!!

2 дец 2015 од Иван Стефановић

Увек поверујем у народ и помислим како се уздиже из блата али затекнеш се негде и чујеш шта причају, а причају оно што им телевизија каже…

Народ Србије онај већински што буљи у Фарму, Вел’ког буразера и Парове, онај народ што оде код лекара и у чекаоници оговара од најмилијух па до комшија, онај народ што узме лек у апотеци али ипак оде и до гатаре да обаја за сваки случај. Е онај а тај народ је бирачко тело Александра Вучића…

“ Јадан Ацо, оће фукара да га смакне“! Вели једна жена, домаћица из Косјерића. “ Јоој јес, јес, ал’ опасан је он, све ће их позатварати“. Придружи јој се још једна домаћица. Неко им рече: “ Зар ви верујете у те глупости“? А оне ко из топа: “ Ето! Не верујеш а тако су и за Ђинђића причали па га убише. Јадан Вучић, он се бори за Србију“!!!

И шта има ту више драги моји читаоци да се прича? Србија је једна затуцана авлија плус проклета од сопственог глупог народа! Ја више немам шта да критикујем њиховог Аца, зашто бих? Народ доноси зло свом народу. Ми смо осуђени на такав народ којег васпитавају ријалитији, јефтине серије и ТВ дневници. Народ коме можеш да одузмеш и Цркву, војску и Косово а да то не примети. Њима се Ацо бори за Србију ма шта то било! И то је то…

Ми се смејемо овој пародији званој “ ДРЖАВНИ УДАР “, нама то смешно и јадно и провидно али народу то није смешно и веома је ужасно! Народ је прогутао причу ко аспирин за главобољу. Народ Србије онај већински, онај ријалитски не осећа глад, не осећа ништа јер он верује годинама за боље сутра. Њима није крив Ацо, њима су криви тајкуни ( ма шта то било ), њима је крива претходна власт и ако ова ординира годинама. Не вреди, они су опчињени причом, они су у ријалити машини и ту нема више помоћи…

Џаба писање, џаба прича, ми смо слаби наспрам колоса као што су Пинк, РТС, ПРВА итд, итд…

Зоран Радмиловић у представи “ Краљ Иби “ давно је онако заједљиво рекао за већински народ:

О народе, где сте, где сте сељаци, раденици, поштена интелигенцијо… А, ту сте… Ви то неком пречицом, неком странпутицом. Мој народ ме опет изазива да им одржим један говор, да то овако сунем у масу па како падне… Некако крене од нама ка њима… Нека тај говор клизи к’о по води… Еј, народе… Диван народ, диван, обожавају ме просто… Еј, народе мој… Шта је то са тим мојим народом? Заменићу га за неки нов, шта ће ми полован народ, заменим то па колико добијем, није важно… О, народе… Мој народ је претежно пољопривредно-сточарског, кафилеријског типа… Добро је, добро је… Он мени све шапуће, ту ми само шоробоће у уво, само ми убацује муху у уху… Охо, боже, шта неће глава да нам пати… само да се не зарати… Ој, народе… Какви гласови, какви интензитети гласова, каква снага интензитета гласовних могућности у овом тренутку развоја. Нећу да мењам народ ипак, нека остане, так’и је как’и је…

И шта рећи а не заплакати?

индекс

 

😎
#airsoft #survival
децембар 2015.
П У С Ч П С Н
« нов   јан »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Категорије

Архиве

