Сасвим лично и огорчено…

Осећам се као грађанин трећег реда. Изневерен од државе Србије, преварен и одбачен. Изгубио сам посао зарад Вучићевих реформи. На свим медијима се прича о смањењу запослених у државним органима, општини, школама и сл. А данас схватиш да то за тебе не важи јер си нико и ништа само зато што мислиш другачије…

Када смо предлагали ми запослени у Радију да се бар троје пребаци са радија негде по фирмама и у општину, Милијан Стојанић и његови паразити склањали су се иза реформи и закона. Данас сам схватио да сам ја грађанин који нема права за живот, правду и шансу за бољу будућност. Што нас Вучићу лепо не прогнаш у неки казамат да поцркамо?

Када је ова неспособна власт почела да се урушава и кад је већ било извесно да су готови, кренула је конкретна куповина одборника…

По задњим информацијама а верујем да ће бити још нових, троје ће добити посао у државним установама. Странка ДСС је купљена зарад личног интереса. Одборници су склопили бизнис. Ту су и посредници из ДСС-а, они некад љути противници данашњици. Обезбедили су једно радно место у школи ( чистачица ), једно место у општинској управи и једно место у Топлани! Данас и Ј.К.П.Елан кренуло да глади односе па насипа путеве…

Мене као човека то страшно боли јер моје колеге и ја смо отерани са радних места као задња фукара. Онемогућили су нам и задњу шансу да нас неко купи. Све су радили само нас да склоне а сада запошљавају три особе а то је пола радио Косјерића. Не знам чему се надају? Да ли су свесни да се све окреће у животу. Да ли су свесни да то тако не иде. Еј, једнима отимаш хлеб да би другима давао. Ало бре! Да ли сте ви нормални?

Ко год буде дошао на седницу Скупштине нека га затекне она народна :

ДА БОГДА ИМАО ПА НЕМАО !!!

Не гради се срећа на туђој несрећи! Шесторо људи сте довели до тога да једва егзистира да би сада се бахатили и поклањали радна места јер су ваша угрожена. Нека ти служи на част Милијане Стојанићу, Драгане Тулимировићу, Зоране Урошевићу и сви ви остали… Ви сте људи који никада не би смели да имате икаквог додира са неком функцијом јер их злоупотребљавате. Само се питам како ће верник то опевати за црквеном певницом. Молитва ће му бити: Хвала ти Господе што сам једне преварио а друге усрећио, тако и ти мени по заслузи учини 😉

А ви из СНС-а ви ми нисте јасни, нисте ваше запослили а чините то овом олошу проданом које ће сваки пут тако чинити. Велики СНС дрхти од страха од ДСС-а! БЛАМ!!!

Хвала ти Вучићу што се осећам као последње говно у овој Србији. Хвала ти што се осећам као црнац педесетих у Америци а како је кренуло и јевреј четрдесетих…

 

