Самозакопавање власти у Косјерићу

Очигледно је да њих није брига за народ већ само за своје стражњице. Вечерас је био састанак овог јадног ДСС-а са влашћу. Договорили се другари – ортаци ко ће шта да буде. Верујем да су вечерас срећни али верујем да је та срећа попут превремене ејакулације и да ће бити дугог извињавања уз оправдање : “ не знам шта ми би није ми се ово до сада дешавало“…

Милијан Стојанић је коначно добио правог заменика који нема школу јер онај Жељко Продановић био је неразуман, имао је неке речи које нико није разумео. Зато сада они имају свој речник: ЂЕ, БИДЕ, ЈА, МРК… Шта ће њима образован лик у тиму…

Мали Ђуров дрзно се па брани тату тако што мене блати. Собзиром како је написао пљување против мене могао је ладно да буде он заменик председника општине. Ево да вас почастим хумором па прочитајте. Цитирам ( copy-paste):

00000000

Шта рећи? Дечко прича неке небулозе. Можда ће због тога добити посао у Топлани? Ја му не замерам, он не схвата да моја критика нема ништа лично против њега али овим писањем по Фејсу је сам себе закопао а и татицу… Само да нампоменем у Кунг Фуу не постоје појасеви, а слику Вучића нисам држао, то је била слика Чича Драже 😉 Само да га подсетим да је његов тата хтео да пређе у СДП код Расима да би он добио посао у Београду, али Расимови нису били заинтересовани да Милијану одузимају одборнике. Тако да дечко нек потражи негде у врзини слику Расима или пита тату где ју је ћушнуо 😉

Када не знате шта ћете против мене ви јадници почињете да лупетате као да мене нико не зна. Као да сам ја тај који је лажни кувар или купио диплому. Моја диплома стоји на светском сајту Хонг Конга за борилачке вештине, а ваше су нешто и непознате. Све ово говори колико сте безобразни и дрски.

Али можда сте се сада договорили, али драги моји политичари, све је то тако кратког даха да нисте ни свесни ваше несвести…

Не схватате колико грешите, не схватате ни мене којег је ваша политика избацила на улицу али свесно ме пљујете и поред свега. Па не иде то тако. А малом препоручујем да се мање дружи са Слобом Ђуровићем који му је лајковао статус 😉

А што се тиче надимка УЧО ни то не знате, деца су ме тако прозвала, моји ученици којима сам увек на располагању. Кроз моју школу је прошло преко 800 ученика за ових 28 година рада. А ваши надимци говоре за вас довољно почевши од председника општине КЛАПСО…

Сутра се читамо у једном јако занимљивом тексту…

 

