Буџење власти…

Опасно је то када лаж у човеку поприми форму истине. Такви људи убеђени и самоизманипулисани чине лоше али из њихове перспективе то је добро. Тако је и ова власт у Косјерићу себе убедила да је добра а сви ми непоштени…

Чињеница је да ова општина не мрда од како је на власти Милијан Стојанић са својом свитом. Шојић са Шојићима… Ових дана сведоци смо једне јадне и бедне приче о малом човеку и његовом моралу. Сва ова гунгула и прашина дигли су се зарад користи. Одборници су показали своје право лице и обесмислели часно име одборника. Власт је показала да ће на све да пристане само да остане на трону и прима редовну плату и дневнице… На то се своде људи из власти…

e1

Толико су се окуражили да се понашају као неке кабадахије. Надобудни паразити овог система сисају општински буџет ( народне паре ) и још вичу на све који им сметају. Па Љубиша Митровић виче на Алексу Павловића који је ушао у општину са свим грађанским правима а господин Ћиро виче на Данијелу Илић исто у општини. Плус приде прети нечим уопштеним и мени поручује да сам ја следећи на тапету. И сад ми сви треба да дрхтимо што они вичу? Милијан Стојанић је за време поплава претио полицијом свима нама који смо писали нешто о њему. И уместо да народ убеде добрим делима и конкретним учинцима они вичу, прете и кукају на све нас а приде што ништа не раде! Али НИШТА!

Трговина одборницима је оличење наказног система једне општине па и државе. Одборник ако то ради онда се губи смисао да он представља свој народ који га је изабрао. Нека и данас опстане ова власт, искрено ја сам и пре говорио да вас треба оставити до краја како се више никад не би могли вратити. Сваки дан који ви проведете у власти вас компромитује. И ово што сте можда и успели нешто да набуџите око опстанка је кула од карата. Готово је рођаци! Кренула су вам кола низ брдо, џаба кочите… Поздравите се са платама и дневницама. А ваљда сте се до сада снашли? Позапошљаваи сте све кључне људе из породица, е сад ови из ДСС-а што су чекали задњи воз шта се ту може 😉

Што се мене тиче нека вас још у власти. Али што се тиче ове општине то је за њу огромна штета. Али нека… Народ вас је бирао кроз плакат Вучића. Вучић вам је донео победу на локалу и надам се да ће и он сам забранити да му по локалу преко њега долазе билмези и неписмени каубоји који руше све пред собом зарад сопствене користи…

Мени је свеједно дал’ сте ви на власти или неко други. Ја немам посао, нећу га ни наћи нити очекујем од било које партије ухлебљење. Нека хвала, копаћу канале али ко је добио посао преко политике тај је сам себи сео дупетом на нос…

Надам се да ће неко паметан доћи и покренути Косјерић а самим тим и отворити могућности да стварамо, креирамо и зарађујемо сопственим знањем оно што знамо без политике. Све док буду на власти овакви ђилкоши и незналице нама нема живота…

А сад уживајте у овој набуџеној власти 😉

 

