А на Већу већу глупост не чух

Ја замољавам ову власт да мало смањи глупости, не могу више да вас пратим колико правите комедију.

Писао сам вам о случају Данијеле Илић којој је прећено а преко ње и мени поручено да сам следећи на тапету… Случај је пријављен полицији. Но сада је ту пародија и парадокс јер пријављени господин изиграва финоћу а сви знамо какав је 😉 Но, он није сад уопште битан. Сада следи нови хит из Нове Србије Косјерић.

На општинском Већу члан  Зоран Милић предлаже да се уведе комисија ( и сл.) која ће да утврди и одбрани јадног Ћира од терористе Данијеле… То само може Зоки да извали и остане жив…

Дакле да се формира ПТЈОСО јединица ( Против терористичка јединица од службеника општине )

Јуче Драган Тулиморовић истраумиран од страшног Алексе сад мучени и нејаки Ћиро од Данијеле, ја мислим да је време да они овде формирају антитерористичку јединицу која ће да брани јадне и угрожене функционере на власти…

Ето о чему они причају на општинском Већу!

А уједно, да су Милијан Стојанић и Драган Тулимировић хтели Ђура Ликића за заменика па не би га ставили на крају тачки дневног реда… Ако су хтели што га нису ставили на почетку…

Верујем да следе даље глупости и бламаже… Чујем долазе ови из СНС-а из Крагујевца, ја им одмах поручујем да попију нешто за живце треба издржати оволику глупост на једном месту 😉

