Косјерић у магли…

И стиша се афера коалиције окупљене око СНС-а у Косјерићу. Било па прошло, све је потман, све је супер… Хтели ми то или не, данашња власт ради шта хоће и спроводи своја правила кршећи прописе и законе. Нико их не дира, ником није стало да брани прописе и правила која би требала да буду стуб једног друштвеног система државе…

Неки дан на Фејсбуку видим ДСС као странка има своју страницу и то креирану од централе. И пишу они нешто против СНС-а. Ја им напишем из зезања, поздрав из Косјерића где сте са СНС у коалицији. А они напишу да је ДСС изашао из власти. Ја им потврдим да је ипак истинита прича да су они необавештени. Нису даље коментарисали јер су испали наивчине…

А Косјерић мало по мало постаје власништво неколицине људи који су се повезали као црева. Фамилијарне линије по странкама су чудесне. И тако функционишу странке…

Опозиција у Косјерићу је као и у Србији растурена и разбуцана. На жалост опозицију мучи прошлост која је компромитујућа. Исто то чека и СНС. Све има свој почетак и крај. Али ми смо обезглављена нација, немамо харизматичне људе који нису попут Тадића или Вучића. Нама требају нормални људи који нису заљубљени у себе. Наше лидере туче егоизам и нарцисоидност.

Ова општина звана Косјерић сведена је да је воде занатлије, извикани ликови, пропали привредници, неостварени ђилкоши. Летаргија и депресија царују.

Посла нигде, сезона мртва, магле колико хоћеш а Милијан Стојанић царује са све Ђуром, Тулијем и Урошевићем. Њима лепо, прегрмеше и кризу, плата стиже на време, нема неких обавеза и куд ћеш боље.

Ја сам намерно позивао на морал и поштење за време ове коалиционе бизнис игранке. Све време сам о томе говорио и поставио сам питање колико су урадили за ову општину, колико пара су зарадили а колико потрошили. Одговора нема али је очигледан. Морал им је спрдња, поштење им је изврнуто и склони су да лажу до те мере да им она постаје истина…

Стиже нова година, мандат им се крца… А нама се крца време без ичега, без перспективе, без посла, без среће, без пара… Али њих то није брига, они своје незнање правдају неким својим фантазијама.

И шта има ту више да се каже?

Добра је ова магла, прекрива срамоту и беду једне вароши коју су појели скакавци…

