Деда Вучићу писмо из Косјерића

Традиционално свака власт па и ова садашња у Косјерићу пише Деда Мразу писмо. Прошле године сви су посебно писали Деда Мразу, ове године због реформи Вучића и штедње, власт је написала деди једно писмо у име свих нас…

Vucko deda

Драги Деда Мразе Вучићу

Ево прође ова година тешка препуна изазова и успеха. Запослили смо 300 радника и отворили смо 20 фабрика. Чак смо и почели копати тунел на Буковима. Препородили смо се од како смо на власти. Ево Милијан Стојанић купио онај бодигард да не криви кичму од силних медаља и ордења. Више он има ордења и медаља него ђенерали. Ми смо му купили бодигард и сад му уз пошалицу вичемо: “ Браво, браво, стојиш право“ 🙂 Па ружно је да нам први човек општине иде погурен, ваљда је народ за то задужен а не ми функционери?

Деда Мразе, ове године нисмо обезбедили деци пакетиће, истрошили смо се због ових силних перипетија око опстанка власти. Али смо обрадовали одборнике у ДСС-у. Жељко Продановић нас је напустио ( њему ћеш ваљда поклонити у чарапи комад угља, лоша деца то заслужују, зар не? ) али ми смо ипак успели да увеселимо Ђура Ликића поклонивши му функцију Заменика председника општине! Мало ли је?

Драги Деда Мразе Вучићу, ево сад ћемо да организујемо хајку по општинској Управи, морамо да простиш мало јебемо ову опозицију што је запослена. Можда успемо да их натерамо да дају отказе па онда да удомимо ове наше незасите чланове. Помози нам Деда! Угасили смо Радио Косјерић! Са поносом ти поручујемо да смо тај радио зајебали и онемогућили му да уђе у процес приватизације. А није Тули видео а ни знао па је ето уништио једну фирму али окајао је грехе за певницом и метанисао је 10 минута… Не узми му то за зло, шта ће, жива душа 🙂

Захвални смо ти Деда што си нам омогућио да уживамо уз сигурне плате на ову скупоћу. Није нам лако уз ове реформе али се држимо. Ево пошто сад нема на буџету шест радника Радио Косјерића,могли би ту суму новца ми да поделимо међусобно. Деда, криза је али разуми нас, ми волимо паре, и тебе волимо што нам омогућаваш да их имамо! Деда Вучићу, ми ћемо на идућим изборима опет да кандидујемо тебе уместо нас. Народ тебе гласа и нас поставља на функције, ми смо Деда Вучићу ти а ти си ми!

Деда поред добрих плата и да задржимо функције имамо и жељу да ова опозиција нестане. Није лепо то што нам указују наше глупости, није фер да обавештавају овај народ успавани о нашем нераду. Истина је да ми не радимо али ТИ РАДИШ ДЕДА ВУЧИЋУ, а кад ти радиш што би ми радили?

Ево ово писмо ће лично да ти пошаље наш лепи Љубо Митровић, воли он да носа папире 😉

П.С. Убисмо се од посла ових дана, смишљамо завере против ових што пишу о нама. Загрејали смо добро фотеље. Заслужили смо добре плате…

У потпису:

Милијан Стојанић, Драган Тулимировић, Ђуро Ликић, Љубиша Митровић, Зоран Урошевић и општинско Веће са све одборницима…

