Кад на врби роди грожђе…

Стиже промена цифре на календару, то ми зовемо нова година. Некад се причало о дочеку данима а сада где год бих и неког сретох не помиње се дочек нове године. Каква црна нова година? Ко је луд да потроши ово мало парица на једну ноћ?

Собзиром да Вучић намерава да још више идуће године нервира своје противнике неким својим радом и да ће нам бити боље ја сам се већ забринуо. Нама све иде боље и боље по Вучићу, а ми се осећамо све горе и горе… Никад беднијег и самотнијег времена, никад се оволико није живело мизерно као сада. Никад се памет није осећала оволико постиђено од гомиле неписмених ликова који су заузели бусије и не желе да их напусте… Ово ледено доба напредњака постаје неиздрживо…

А Косјерић? Е Косјерић мучени као да је већ завршио дочек и поскидао све украсе који красе новогодишњи дух. Кад смо код новогодишњег духа ми смо више град духова. А и где да одеш овде да као дочекаш нову годину? Шта се то овде нуди? Па све је потпуно исто и вазда досадно. Коме и за шта да даш паре за једну ноћ дреке и фолирања у поноћ кад сви формално једни другима честитају промену четири броја? Већина младих неће бити прву ноћ нигде, кажу да ће сутрадан излазити јер им је јефтинија варијанта. Почела деца да економишу. А шта ће мученици кад су сведени на неколико кафана које себи дају до значаја а заправо ништа посебно. Најбоље су ове што наплаћују улаз као да су у центру Београда и као да ту долазе естрадне личности, политичари, спортисти а не сиромашна омладине општине Косјерић.

Косјерић тренутно изгледа као сиротињска комуна. Прљав, избразданих улица и тротоара, сив и празан. Нема чак ни оне бедне ружне украсе  за нову годину. Али Косјерић ето има новог Заменика председника и успео је да сачува Милијан Стојанић власт ( бодове за пензију ).

Иде нам све боље и боље! Толико нам добро иде да све чукамо у дрво да не чује зло па све више личимо на детлиће…

Народ нестрпљиво чека нову сезону малина и то им је једина стратегија зараде. Ускоро ћемо садити малину и у паркове, саксије ако може некако и на кров. Свели смо се на власнике малињака, бераче, пребираче и хладњачаре. То је једина туристичка успешна сезона ове општине. Долазе са свих страна берачи малина, аутобуси само пиче и развозе радни народ.  А Милијан Стојанић задовољно броји дане до пензије која ће му бити позамашна због председничке плате.

И ево нама пред самим вратима нове године. Још нам одзвањају куварева обећања да ће препородити општину до краја ‘2013.г. Ја се једва сећам да сам некад имао посао, кроз маглу назирем оне људе са којима сам провео толике године. Бришу ми се сећања од монотоније ове вароши. Јурим посао на страни, овде леба нема а и како ће да буде кад су га поделили ови на власти и поједу одмах?

Срећна вам нова година и улазак у потпуно исту депресију, монотонију и пропадање… Још кад крену нови откази биће весело…

А Премијер Србије нам оптимистично поручује да ће нам бити боље

АЛ КАД НА ВРБИ РОДИ ГРОЖЂЕ 😉

 

