ДСС-ДВЕРИ ( НЕ ХВАЛА )…

Санда Рашковић и Бошко Обрадовић потписали су споразум да ће ДСС и ДВЕРИ заједно изаћи на предстојеће изборе. Свиђа ми се идеја али постоји један огроман проблем у целој причи…

Како ћемо ми бирачи и грађани општине Косјерић да гласамо за ДСС када нам та странка чини власт заједно са СНС и Новом Србијом? Ко је блесав да гласа за ДСС и пружи нову шансу истој екипи људи који сада чине ДСС у Косјерићу? Искомпромитовани локални ДСС никако не би смео да се овде појави на изборима јер иза себе има скандалозне афере и ноторни безобразлук политичке трговине.

Шта је госпођа Санда Рашковић поводом тога предузела? Па ништа…

Џаба и ДВЕРИ у пакету, све је џаба… Да гласам Бошка и Санду а добијем исту екипу на локалу, па не пада ми на памет господо…

ДСС је некад био опција али сада просто не могу да вам дам глас јер би то значило да подржавам садашње екипу ДСС-а у Косјерићу од које ми се гади… ДСС одборници у Косјерићу су најобичнији трговци, безлични ликови који немају своје мишљење и са којима се све може испословати. ДСС у Косјерићу је у потпуном расулу… И поред свих достављених информација председништву, све је по старом. А то ће вас господо коштати гласова. Нека вас гласа заменик председника општине господин Ђуро који је заменик председника који је у СНС. А ви нама причате о некој политици и јединству а не можете да средите најобичнији локални ДСС у малом Косјерићу. Па како ћете крупније проблеме решавати ако овај нисте у стању?

Што се мене тиче, ДСС – ДВЕРИ – НЕ ХВАЛА!!!

