Локална власт је огледало Александра Вучића

Хајдемо да здравог разума проанализирамо реално стање популарности СНС-а по локалу. Свима нам је познато да је Вучић најпопуларнији политичар. Али, где је ту прича о локалној власти? Ја не могу да разумем грађанина рецимо општине Косјерић који ће гласати за СНС на изборима. Свима нам је познато колико се ова власт у Косјерићу показала као лоша и као најнеспособнија до сада. Ко ће онда да гласа СНС?

Гласаће залуђено чланство које уопште не размишља да неће бити Александра Вучића у Косјерићу већ ће ову општину да предводи и руководи локална власт. Самим тим морамо бирати људе од поверења, поштења и морала а не Александра Вучића. Ја се добро сећам човека који ми ладно каже: “ Ја брале нисам гласо Клапса, ја сам гласо Вучића “… Да ли вам је сада јасно колико бирачи не размишљају својом главом? Против оваквих ствари се морамо свим силама борити…

Ако на локалним изборима заокружимо СНС аутоматски дајемо легитимитет садашњим губитницима који су нам општину Косјерић потпуно уништили. На локалним изборима не гласајте лидера странке већ бирајте поштене људе који су на листама. Само потпуни идиот гласаће за лидера странке не размишљајући шта нам то доноси у локалну власт!

Широм Србије локалне власти су се показале као неспособне. Гомила губитника, пропалих приватника и сличних ликова седе у фотељама на рачун народа. Локал показује реално стање једне власти. Ако ћемо да гледамо кроз локал онда је Вучић Александар тотални губитник! Ту титулу му додељује неспособни функционери који су се домогли власти уз помоћ његовог имена. Гласали сте Вучића а добили сте највеће неспособњаковиће!

Косјерић је онда гласао Вучића а добио је Кувара за председника општине, музичара за председника Скупштине и остале сличне лузере. Овог пута драги грађани молим вас гледајте у листе које вам нуде странке а не у лидере јер прошли пут скупо нас је коштао Александар Вучић…

