Премијерова фрљања оптужбама

Премијер Србије Александар Вучић својим радикалним системом а обучен у европејско одело, сурово се обрачунава са политичким неистомишљеницима. Манимо се сада опозцији, ствар је овог пута проста и једноставна. Свака критика упућена од нас смртника према СНС-у бива параноично санкционисана. Користећи ТВ Пинк као свој ТВ разглас, напредњаци могу многе људе да просто медијски унаказе и ником ништа… Прави школски пример је показао Вучић у овом ТВ прилогу који све говори о њему…

Јавно оптуживши потпуно невиног човека да је тајкун је по мени брука и срамота једног Премијера Србије који се фрља оптужбама не марећи за животе људи. Када се он тако понаша не треба да нас чуди да његови активисти легитимишу народ на улици и навалентно траже да се изјаснимо кога ћемо гласати…

Чињеница је да све више на видело излази народно незадовољство. Чињеница је да дуго скривана истина о животу народа у Србији не може више да се прекрива спиновањем режимских медија. Сваким даном празан новчаник, дугови, беспарица, проблеми демантују сваку изјаву Александра Вучића о бољем животу. Све његове изјаве на питање кад ћемо стићи у боље сутра своде се на “ још мало па сад ћемо “…

Не би ме изненадило да сам и ја неки тајкун из Косјерића који пише против власти. Ево пун сам пара не знам шта ћу од беса…

