Кога гласати???

Многи ме питају шта гласати? Многи људи просто немају алтернативу против режима Вућчића. Ни сам немам одговора…

карикатура

ДС-Пајтић: Не знам ни ко је овај лик, никад ме није интересовао, ДС памтим по идиотској политици Бориса Тадића. Данас када посматрам СНС и сетим се ДС-а разлика једина је што су демократе имале манире културе за разлику од ових геака! Нема шта да се лажемо, жути су имали далеко више школованијих људи, имали су и неке границе за разлику од напредњака који ломе, крше све пред собом само да победе. ДС је неуверљив. Још увек над њим бди лик и дело Бориса Тадића, човека који је уништио једну велику странку. Једно време Борко Стефановић био је чак и мени симпатичан, али и он је отишао из ДС-а. Први пут да жути немају човека који би пленио имиџом, идејама и био добра алтернатива супротним странама. После Бориса Тадића ова странка је у тешком бродолому и још у спасилачким чамцима пливају ка обали… Требаће време да се ДС консолидује, сада ће само да прође цензус и ништа више…

ДСС-ДВЕРИ: Искрено речено ДСС без Воје Коштунице је спао на одељенску заједницу сеоског разреда где се школа укида јер нема више ђака… Санда Рашковић Ивић је тотално неуверљива, нема харизму, нема јасан став, а и ако га има неуверљиво га предочава народу. У народу стиче утисак да нема командну палицу у странци, а и искрено речено ДСС никада више неће бити као некада. Сада их једино може спасити Бошко Обрадовић. А кад смо код њега и ту долазимо до различитих ставова. Пре сам писао а и сада то тврдим да су ДВЕРИ погрешно кренуле у јавност. Прво су се представљали као верски фанатици што је била огромна грешка. Сада су се тргли и постали странка што је по мени много боље него што су били пре. Бошко и ДВЕРИ имају велику шансу да се пробију у политици и досегну висине ако успеју да свргну са власти браћу Илић. Ако то успеју смеши им се светлија будућност у политичкој сцени. Али тешко да ће се изборити са Вељовим типовима који су спремни на све попут напредњака… Бошко Обрадовић мора још да ради на имиџу и да доведе још људи који су добри реторичари и школовани људи. Не сме застранити у лидерство попут Веље, Вука, Чеде итд. У сваком случају Двери и ДСС сада су приморана коалиција која има велике шансе да пређе цензус. И поред свега што ДСС не личи на себе размишљам о њима као опцију…

СРС и Шешељ: Некад сила сада путујуће позориште Воје Шешеља. Не напада Вучића а одржава нижи рејтинг Томе Николића блатећи га по договору са Вучићем који му је ипак пружио руку и извео га из Хашког затвора. Тако то некако изгледа након Шешљевог изласка из затвора. Не пада ми на памет да им дам глас. Мука ми је више од те политичке доктрине, ево гледамо је модификовану сваки дан и зове се СНС. Иста је то батинашка странка као и ова Вучићева. Све је то исти систем само друго паковање. Добро нас је бранио у Хагу а могао је своју памет и другачије да искористи за наш спас деведесетих. Добро их памтим из прошлих дана, неколико пута су могли да победе на изборима, за једну победу 100% знам да су поклонили Милошевићу. Одржавали су СПС на један систем онај радикалски а Вук Драшковић на други “ монархијски “… У сваком случају имају шансу да пређу цензус.

Тадић и Чеда: Једино што могу да кажем као грађанин Србије за њих је ФУУУЈ!!!!!!

Саша Радуловић: Искрено речено мени је он сваки дан све симпатичнији. Води логичну кампању где објашњава разне ствари на прост и разумљив начин. Штета што није медијски доступан више јер би пуно тога разјаснио залуђеном и опијеном народу. Он не води политку ни Русије ни ЕУ, он води логичну политику где види Србију уређену са нормалним Законима и са нормалним људима који нису попут лидера и вођа званих Вучић, Дачић, Тадић и остали господари и власници чланова странки… Но, ипак све је то некако за сада бледуњаво, наивно и више личи на Забавник. Мора некако да промени кампању и тактику и да уведе систем обраћања који је лепљив за уши. Подржавам ове његове видео клипове где на супер начин објашњава шта, како и где. То је за млађе гласаче по мени одлична кампања, али за старије мора да уведе и нешто другачије и прилагодније. У сваком случају и Радуловић ми је опција, има дана па ћу видети дал ће да ми превагне 😉

СПС – Ивица Дачић: Мали Слобин је опасан играч. Воли да запева, да поједе, воли да буде функционер. Сада је на граници да одбаци СНС. Још увек вага куд и како. Ако процени да ће СНС победити, неће ићи против њих али ако процени да ће ови бити пољуљани, постаће опасан противник власти. Не треба га подценити, тај преживљава све бродоломе за разлику од несрећног Тадића. За сада СПС ми изгледа као стари стрипови за које знамо, које смо читали а сада их само држимо из сентименталности на прошла времена. СПС за сада нема никакву кампању ни методу. Бар је ја не видим. Неће ми бити опција сигурно за парламент, али у локалу је све могуће 😉

А сад неколико речи о Вучићевим прилепцима:

Расим Љајић: Фин господин човек, нема ружних манира, не сеје раздор и мржњу и подсећа ме на нове компјутере којима се не чују вентилатори а добро ладе 😉 Он је вазда био на власти и пожељан је у свим коалицијама. Нико му то не замера јер није попут Вука Драшковића заступао милон ставова које би погазио и попљувао. Он води стихијску политику на хуманитарне акције и сл. Но, има и замерки код мене због афере куповине гласова у Косјерићу. Сећам се кад су му активисте и купце напали напредњаци код цементаре. Али и поред тога што је Расим фин морам рећи да то све пада у воду јер Расим подржава Вучића који води Србију у провалију. Извини Расиме али не иде то тако. Не каже се џабе у народу: “ Ни лук јео, ну лук мирисо “… Дође једном и крај такве неутралне политике или етикете девојка за све…

Расими Љајићу сам више посветио пажње јер га сматрам бољим човеком од осталих Вучићевих прилепака : Вука Драшковића, Веље Илића, Александра Вулина, Кркобабића и осталих великих срба који би продали све само да буду неко и нешто и да музу лову од државе…

Ово сам написао чисто онако размишљајући у опуштеној варијанти. Још увек не знам кога гласати. Ваљда ће до априла све да се разбистри…

 

