Зашто ти нисам честитао осми март?

Знаш кад ја ето узмем па оперем шољице кафе или лежиш уморна а ја опашем кецељу, сецкам лук, кромпириће и спремам нам ручак. Није ме стид да простерем веш уместо тебе и то ме не чини млакоњом, папучарем. Мене те ствари чине поносним да у свакој прилици будем твој сарадник, ортак и човек који те воли. Овог осмог марта ове текуће године нисам ти донео ништа посебно али сам јуче видео ону искру у очима која распламсава сву моју пажњу према теби. Који то поклон љубави моја може да замени осећај да си вољен?

И када нисам поред тебе осетим у души да ли си тужна или срећна. Везани смо том невидљивом нити коју песници покушавају описати вековима. Та нит је љубав али не она опседнута, не она приморана и често изјављивана, већ она која се живи свакодневним ситницама пажње и разумевања. То нас чини срећним. Због тога данас нисам ти донео убрани цвет који би завршио у некој вази да би на крају увенуо и био бачен. Данас је тај светски дан жена а мени је свакодневан поред тебе јер сав мој свет обитава наспрам твојих очију.

Нисам одавно писао о осећањима, некако се сврзам свакодневним проблемима па речи о љубави претварам у дела. Знаш ти да не морам ништа рећи, имаш ти кожу која осети нежни додир ове храпаве руке. Имаш ти очи да видиш како ова два фењера у погледу сијају исто као и онај дан када смо рекли једно другом да се волимо…

Да ми није тебе куд бих ја? Можда бих давно расуо мисли у колотечину овог бедног живота. Можда бих трошио време на погрешним људима а баста то мени често. Ти мене моја драга сабереш и усмериш на пут где живот има смисао. И због тога ме није брига што је данас осми март тај неки као дан жена. Мени је сваки дан, дан тебе јер док је тебе имам и себе.

Ето тако ти ја то кажем 🙂

ljubav-kisobran-1-e1451868946131

