Села општине Косјерић су погођена поплавом а не варош!!!

Јуче сам тек сазнао да је уведено ванредно стање у општини Косјерић. Дакле, поново је Милијан Стојанић друг комадант кризног штаба. Поздрављам 😉

Али постоји један велики проблем у медијском извештавању. Понавља се иста прича као и оне године када су поплаве баш биле опасне. Поново се не прича о селу него о граду. Косјерић варош није уопште погођена поплавом већ нека села ове општине. И шта се дешава? Забринута фамилија са стране, пријатељи и познаници сваки час зову јер су чули да је Косјерић варош потопљена и претрпела је велику штету. Беспотребно ширење панике само због лошег извештавања медијима. Господо из власти, будите одређенији у причи, не либите се села, варош је варош а село је село и о селу треба причати као селу а не сви смо ми варош. Ако сте ме разумели…

Молим председника општине Косјерић да буде овог пута мање параноичан у давању изјава за медије. Да га подсетим да сад нема змија које би изашле да спопадају варош. Чисто да се не зезне и испадне смешан. Нешто није уреду самном, ја се бре бринем о Милијану. Куку наопако да ми нешто не угаташе 😉

Собзиром да сам морао мојим пријатељима да објасним да сам ок, да немам појма о поплави јер ме није задесила, схватио сам колико медији претерују у својим причама. Не знам тачно колико је било штете по селима, на жалост ја сам тај који пише о Косјерићу али нисам пожељан као новинар јер сам критички настројен према власти. Да су ми омогућили прилаз и превоз до села ја бих снимио једну реалну причу која би причала о селу а не о вароши као селу. Али, нека имају они себе и увек ће они бити више погођени него они јадници којима је вода однела све…

У сваком случају, будите одређенији у изјавама, народ је збуњен. Није варош Косјерић поплављена, већ нека села и та села имају имена и ред би био да се каже: “ То и то село општине Косјерић је погођено поплавом“!!! Варош Косјерић је хвала Богу поштеђена. И шта је ту тешко тако рећи???

 

