Гласаћу за СНС!!!

Добар дан господине. Прилази ми један дечак у мајици СНС-а. Прво сам помислио да ме провоцира собзиром да сам веома познат као критичар власти. Али, видим дечко је пришао без нервозе и сл. Дакле, нема појма коме се обраћа… Његово питање је било: “ За кога ћете гласати “? Ја гледам и не верујем. Па му онако по српски одбрусим са “ МРШ“. Исколачим се па подигнем ове обрве међедске и гледам га. Он се покупи и оде…

Не разумем више ову нервозну игру напредњака. Шта они имају од овог пропитивања ако су добро радили, изградили и урадили? Шта ме питаш кога ћу? Мог покојног ђеда Уроша ето кога ћу. Најгоре је то што се ништа не види, не примећује и не наслућује да је напредњачка власт ишта урадила за народ.  И онда мангупи из одбора СНС-а пошаљу ове тутумазе да досађују народу и запиткују дал’ ће гласати њих или неког другог.

karikatura---politicka-aren

Ево ја ћу сад да гласам СНС на мом гласачком месту у старој ветеринарског станици. Уз воњ некадашњих пацјената, коња, волова и овнова да подржим СНС. И мирис и укус гласај СНС! Сјајно место за гласање. Еј, стара ветеринарска станица која више не ради. Кад ми косјерци похитамо на бирачка места и подржимо Вучића да би нам кувар, тамбураш, мењач, препродавац, електричар, вуновлачар остали на власти која је показала своје поштење и људскост. Па има бре да одгалопирам до ветеринарске и само фркћем. Дај ту оловку бре да подржим Александра Вучића, Вулина, Расима, Вељу, Вука, Кркобабића. Да нам победе те моралне величине. А кад они победе да нама остану ови наши успешни у Косјерићу. Где бре да пукне власт па да шурњаја остане брез посла! Куку наопако да се то деси…

Па кад победи Вучић са Вељом, Вуком, Вулином, Крком и Рашом их бре кад груну да граде њихови представници власти у Косјерићу. Па има да нам буде ко никад до сада. Ево ови Вулинови ће да заведу правду за радничку класу, Вељови ће да нађу своју неку шурњаву, не може само ДСС да је има. СНС ће да прокопа 3 тунела! Има да запосли 1000 људи са један сат! СПО има своју шурњаву која ако се запосли довозиће се у општину са пеглицом 😉 Рашови ће да реше све проблеме међуљудских односа 🙂 Пупсовци ће да намикаре неку функцију само ако се укаже прилика. Људи, има да процветамо. А поједини из опозиције ће инкогнито да им дају подршке и тако то, ово , оно , хага – вага 😉

Зато ћу да одгалопирам до мог бирачком места и заокружим СНС!!! Јер СНС је гарант мира, просперитета, економије и лепог живота. Јес да нису водоотпорни али боже мој не могу бити ни они савршени. Кад Београд буде био на води а Грачаница испод воде а потоци и реке главно превозно средство депоније, ми смо на сигурном путу ЕУ…

До тада фрррр, иааааа, иоооо њаааа, њаааа беееееее

И дај тај сендвич вамо цркох гладан у овом аутобусу!

12799377_10207220282560182_7101888148896574373_n

