Необавештени премијер…

Хит дана

Драги наш премијеру Србије. Да си ти нама жив и здрав али ако су нас тадићевци завили у црно тако што коначно имамо водовод у Косјерићу, ови твоји што су наследили тадићевце не да су нас завили у црно, него су измислили тамнију боју од црне.

Као грађанин општине Косјерић данима указујем каква је твоја власт Вучићу у Косјерићу и ти сада лупеташ такве ствари да ме подсећаш на Милијана Стојанића.

Александре Вучићу, у Косјерићу твоја власт је скандалозна, бестидна да свака друга реч постаје сувишна. Стајао си онда за изборе са твојим сендвичарима у тржном центру Косјерића и слушао како твој Милијан Стојанић обећава препород и 100 радних места за један дан. Јеси ли му ти рекао да нас тако лаже? Знаш ли ти Вучићу бивши радикалу најновији европејче да је Косјерић заковао са овим твојим бестидним људима који те представљају. Да ли знаш да се у Косјерићу запошљавају партијски кадорови? Еј, човече јеси ли ти глув или се само тако правиш. Знаш ли ти Вучићу да је Косјерић постао прћија где се јавно као на пијаци одборници цењкају око функција и радних места. И ти ћеш да оптужиш Тадића. Па немој тако Вучко. Не пљуј у бунар који те напоио. Ја сам сведок када су ти овде  тадићевци правили твој СНС. Па уз помоћ СНС-а тадићевци су дошли на власт. Како те бре није срамота? Па информиши се човече, еј, нисмо ми луди, ћорави и глуви. Ајде да је то трач па да се манипулише али ови твоји овде све раде лоше транспарентно.

Жути јесу правили глупости али су и нешто урадили за Косјерић. Ови твоји све време раде глупости и ништа нису урадили за народ. Ја као косјерац могу јавно да ти кажем да си ти Вучићу лажов или те неко манипулише погрешним информацијама. Објасни ми човече како смеју да се политички запошљавају у државне јасле? Па јеси ли рекао да тога неће бити док си ти премијер? Па да ли то значи да ти немаш контролу у Косјерићу? Па срам те било Вучићу!

Ево читај Мислионик, ту ћеш наћи све информације о овим твојим кабадахијама. Ништа ја не измишљам, не радим ни за једну странку. Ако ми не верујеш ти испитај сам. Али немој толико причати глупости само да би постигао политичке поене за изборе.

Нећу те гласати Вучићу! Са поносом ти кажем да од мене и моје породице нећеш имати глас јер си ме оставио без посла, јер си ми твојом политиком онемогућио било какву наду за боље сутра. Јер си ме обезвредио као човека и довео у незавидну ситуацију. Нећу да те гласам док постављаш куваре, музиканте на важне функције. Мислио сам да су жути стварно лоши али када си ти дошао на власт схватам да сам погрешио. ЖУТИ ВРАТИТЕ СЕ МОЛИМ ВАС! СВЕ ВАМ ЈЕ ОПРОШТЕНО!

