Обамини Руси, Путинови амери…

Нисам ни знао да у Косјерићу има локални одбор оне несрећне комби странке СНП. То су вам они ликови што служе да покупе одређене гласове неопредељних. Они су анти НАТОВЦИ, они су патриЈоте. Али иду заједно са Вучићем. Они су она стара фора “ Не ја нисам крао, ја сам само држао мердевине“… Али набасах на Фејсбук статус који није да ме је засмејао, него ме је и растужио људском глупошћу јадног оправдања.

25

Најјачи је смајлић, СНП се осећа замишљено. Како рећи народу да смо уз диктаторе који нам доводе НАТО у Србију а ми неки дан били против тога? Како смислити причу која би што више замаскирала дволичност политике као што је ова у СНП? На крају кажеш Бог вас чувао. Е сад, дал православне вере или протестанске, не знам јесмо ли са руске или америчке? А да, СНП је АМЕРИЧКО-РУСКА СТРАНКА.  Ми смо са свима па ко победи и ми смо победили само да је нама добро…

Ал’ најсмешније је када наводе: “ Ненад Поповић и наша партија биће гарант оснаживања сарадње са Русијом будите уверени“… Једино нису навели наставак реченице који паметним људима овако гласи: “ Ненад Поповић и СНП су гарант да ћемо више сарађивати са мајком Русијом уколико нам Вучић то дозволи а он буде смео да пита НАТО.

Стаматовић са Вучићем. Шок! До јуче је причао сасвим друге приче. Дакле, СНП је само још једна мала странка за заваравање и траћење гласова. Ви који нећете гласати Вучића нећете то урадити чак и ако вам машу Руском заставом и повремено мрзе НАТО 😉

Било би занимљиво да овај статус упоредимо за време статуса када су били избори у Косјерићу, када је Вучић био цар а Милијан Стојанић најбољи председник икада. Но, све је ово сада што нам се дешава само један апсурд. Бесмисленост политике је у експанзији, глупости су на врхунцу а морал је нешто што се крије као срамота…

А предлог са ким ћете у коалицију у Косјерићу, па са Вулиновим пајсерима а и имате у скраћеници слово П и то доказује да сте компактибилни…

