Косјерић у Бугарској

Људи моји како се лепо живи у Србији. Некад позавидим што је моја општина Косјерић у Бугарској. Како Вучић сјајно води Србију за разлику од ових наших бандита на власти дође ми да тражим азил. Вучић је наредио да све општине доставе спискове вишка запослених у општинској управи. И свака њему част, а овде код нас у Бугарској у Косјерићу, то се запошљава те шурњава оног функционера, те одборница СНС-а, те сад ће жена председника странке. Нема, у Вучићевој Србији уводи се ред.

Да је мени некако да емигрирам у Србију и да видим правде, да видим како се хапсе бандити, лопови, муљатори. Али на жалост, ја живим у Бугарској у општини Косјерић и само могу да завидим градовима Србије како све иде напред а у мојој вароши друге државе председник ради шта оће, његов заменик насипа себи пут на рачун поплава. Стварно ми дође да тражим азил у Вућићевој Србији!

Ето, сад гледам дневник шта се ради у Србији. Отварају се фабрике, све је мање незапослених. А код нас у Бугарској, индустрија мртва, општина се задужила и следи јој блокада рачуна. А да је неким чудом Косјерић у Србији, па кад би их Вучић потерао преко ливаде све са врљиком, па где би нам био крај? Али, судбина клета доведе ме у Косјерић у ту Бугарску општину где сви раде како им се ћефне. Само у Бугарској може председник општине да буде по струци кувар а његов заменик радник-сељак који има мењачницу и поред тога што то не би смео да има јер је функционер. Па како ја да пребегнем у Србију?

У Србији све иде ко подмазано, а у Бугарској све наопако. Штета што не могу да одцепим Косјерић од Бугарске и да га припојим Србији. Како је лепо живети у тој Вучићевој Србији. Све цвета, све пева, само се гради. Код нас у Бугарској смањили пензије и плате. Блесав народ. Ево код нас у Косјерићу, типичној општини Бугарске председник кад падне киша он одма уведе ванредну ситуацију. Једини му је спас и метод спасавања пун џак песка. Председник Скупштине забо крстачу поред пута и то се сматра великим успехом. Јоој како да пребегнем у Србију.

Људи моји где ја живим? Хоће ли нама у Бугарској доћи неки Вучић? Па и нама да све процвета у држави…

 

