Вучићу Шешељу!

Дакле, испаде опозиција моћнија од СНС-а. Као да је опозиција цео дан на телевизији а јадни и немоћни Вучић нема ни један минут простора да каже нешто. Наш премијер постао је патетичан и уцвељен. Ово што сада ради је неукусно, провидно и некако жалосно.

Рече на телевизији Пинк да су ДВЕРИ покрале радикале у Косјерићу. Искрено речено смејали смо му се колико је то смешно. Њега мученика сви покрадоше али избори су како каже историјски регуларни. Час су регуларни, час нису. Па понови изборе ако смеш! Мислио сам да Вучић има неко достојанство као политичар, бар мало достојанства. Ових дана видим да је он толики егоиста да га дрма сујета домаћински. Ови избори су били све само не регуларни. На очи је покрадена опозиција. На тако сраман начин је покрадена коалиција ДСС-ДВЕРИ. Али, медијска машинерија мора да убеди сендвичаре да то није тако. Али јесте тако! Ма колико користио медијску хајку на опозицији, све више народ увиђа да му је вођа болесни лажов.

Ацо миле, да ти велим нешто… Сиромашан ти је народ, крпи с коца и конопца. И ја сам ти сиромашан Ацика, не због опозиције, ти си ме осиромашио скоте један! Ти си ми угасио радно место и то без икаквог јебеног разлога. Огорчен сам на тебе ЂУБРЕ једно безобразно. Ма имам сва права да ти тако кажем. Ја више нисам фини господин човек, ја сам огорчен човек! Гледам те како кукаш по телевизији и душа ме боли да злоупотребљаваш нашу муку и моју личну. Помињеш Косјерић а нама је пун кофер тебе и ових твојих нерадника које си поставио на функције. Како сте освојили власт нама никад није било горе. Чак си превазишао Бориса Тадића. А искрено речено само фали да нам тутнеш и Шешеља да нас сатре до краја.

Толико очајно лажеш народ да се питам шта је теби човече? Да ли ти је добро? Плашим се да ћеш кренути на нас тенковима. Причаш како си више изградио од Тита.Ало, човече! За време Тита људи су летовали широм Југославије, били су срећни, није било незапослених. А твоја Србија грца од смрада, смећа, сва је ритава и крче јој црева. Не помињи Тита јер он је за тебе Бог.

Неће нама Вучић отићи мирним и демократским путем. Ја сам убеђен да ће он нас да бије и гази гусеницама. Људи, није шала, собзиром када видимо како се понаша након избора које је покрао очигледно. Па он је у стању да нас сатре замо што није добио неколико процената гласова. Па да ли је то нормално???  Пустио је оне моралне рушевине од људи да лају. Оног параноика, оног смрдоја из Информера и оног Јуловца са Пинка. Они ће да се боре за народну “ правду “. Е мој Вучићу гилиптеру са београдског асфалта из улице Војислава Шешеља…

А Шешељ је коначно проказао себе након толико година. Он те створио па нам је сада јасно да од таквог родитеља дете не може да буде боље. Не пада ивер далеко од кладе!

Никада оволико није било мржње у Србији. Није ту мржњу посејао ни Пајтић, ни Обрадовић, ни Чеда, ни Санда… Ти Вучићу сејеш мржњу јер куражиш неке идиоте да се клинче на улици. Ти си увео мангупска посла. Ти бијеш народ за време избора, то су твоји наложени дрипци и барабе. Како си ти дошао на власт тако су се и појавиле ове барабе и силеџије. Било је свега до сада, али ти нам доведе потпуни неукус, све оно што се поштен човек стиди и склања.

Вучићу, због тебе морам поново у неку странку. Морам јер другачије ништа не могу. Да се не лажемо. Поштено нема шансе да нађем посао. Из дана у дан све сам нервознији. Нигде никакве прилике. Морам поново да назувам страначке ципеле и да кренем у отворену борбу против ових твојих јајара на власти. Узели су ми парче леба из уста и деле га твојим скотовима који добијају посао преко партијске књижице. Е због таквих се враћам у политику. Враћам се и због тога што ћеш за локалне изборе да доведеш оне твоје битанге које окупирају варош и утерују страх народу. И због њих се враћам највише… А и мука ми је више од тебе и ових твојих.

hqdefault

 

