Када Вучић постане Зоран…

ТВ ријалити звезда Александар Вучић понаша се као да није све време био на власти. Све ће они сад другачије, боље и поштеније. Поново је препун нових пакета који ће му обезбедити љубав наивног народа. Пакет перспективе, бољег контакта са народом, веће контроле по локалним самоуправама, пакет чврстих мера и пакет непопуларних мера. Све нас то опет чека као и у претходној влади коју је чинио Александар Вучић. И како човек да воли овог политичара који једноставно лаже и маже сваки пут? Од како је он дошао на власт видно живимо горе! Ова констатација није политичка, она је сасвим реална наспрам ситуације. Живимо све горе и горе. Медијска слика у Србији је катастрофална!

13322008_10207868655569102_6246150679395870441_n

Не скида се са ТВ екрана. Па и Тито је имао мере, а и Слоба. Епохијалне најаве нових кадрова у странци су људима који то посматрају са стране и ван страначке припадности чиста смејурија. Најгоре је када каже да је Србија изнад СНС-а. Па није! Баш напротив, Србија је прћија Александра Вучића и његових ортака. Безочне лажи медија којима управља СНС ( А. Вучић) све време манипулишу народом. Очигледан пример су протести у Београду којег све време обесмишљавају медијски манилупатори. Али исто тако је и режим Милошевића говорио за демонстрације да је то шачица људи. Добро се сећам када је кренула маса носећи велики транспарент где је писало “ Ево иде шака људи “ а оно море народа протиче улицама.

Изборна победа Вучића прошла је срамотно, провидно и бедно. Али након неког времена опоравио се и кренуо са вештом медијском манипулацијом. Али! Као што сам и раније писао, свака медијска манипулација ма колико била вешта и професионална, кад – тад дође до краја. То наш народ каже “ заврзо се ко пуле у кучину “… Е тако ће и Вучић себе да заврзе у манипулативним изјавама да ће и народу да досади па чак и овом који га воле ко некад Здравка Чолића осамдесетих па му на концертима бацају брусеве и гаћице 😉 Али Чола је права звезда а Вучић је ријалити звезда политичког садржаја.

Његови говори мени изазивају дизање косе на глави. Просто човек има ненакав диктаторски начин гестикулација и прича да ми дође некако да побегнем главом без обзира из Србије. Сваки пут када он изађе за говорницу видим човека који је толико уздигао его да ме плаши шта све може да учини свима нама који нисмо за њега.

И на крају приче, најбљутавија изјава Вучића је да ће подићи споменик Зорану Ђинђићу. Па добро човече имаш ли ти и мало образа? Какве све бљувотине Вучић није изговорио до узимања власти о Зорану па то ни пас са маслом не би појео. А сада би да му споменик диже. Сада би да СНС постане ДС. Ваљда од толике мржње према ДС-у, временом му се окренула перцепција и стичем утисак да је он схватио да је жути а ови из СНС-а велике битанге и јајаре. Како су кренули, оптужиће ДС да је незаконито узео име странке и да ће их тужити како би законским путем СНС постао ДС. Ништа ме не би изненадило да се од сутра СНС зове Демократска странка а да Вучић изађе и каже:

“ Драги грађани Србије. Пуно сам се борио за демократију, али да знате, моје је право име Зоран Ђинђић, ја сам имао пластичну хирургију на лицу као бих изгледао као Вучић Александар, Данима су ме развлачили да бих био вишљи. Моје убиство је било исценирано како бих успео да се сакријем од домаћих издајика који би стали на пут демократије и Еворопе. Због тога ја имам сва права да поседујем ДС и можете ме звати слободно жути! Подигнућу споменик сам себи али у сећање на стари изглед који сам имао као демократа “…

Тако изгледа ова прича о споменику коју пласира Вучић… Дегутантно и неумесно. Простачки и беспотребно…

corax-vucic-vs-djindjic-540x332

 

