Све ће то о мила моја прекрити рузмарин, снегови и шаш…

Да ли се сећате кад оно у Косјерић долази министар Правде господин Селаковић да свечано отвори фабрику воде „Saint Johns“? Па то су севали блицеви, шљаштале кравате и свечана парна оделца. Дика и понос позитивног извештаја Милијана Стојанића свом министру Селаковићу. Али ипак фабрика није почела са производњом ни дан данас! А ево и званичног писма:

“ Четвртак, 21. јул 2016.

ОБАВЕШТЕЊЕ ПОВОДОМ ТРЕНУТНЕ СИТУАЦИЈЕ У ФАБРИЦИ ВОДЕ „Saint Johns“ У КОСЈЕРИЋУ     

Имајући у виду тренутну ситуацију везану за фабрику воде „Saint Johns“, као и гласине које се ових дана појављују у јавности, дужност нам је да грађанима пренесемо тачне информације везане за дешавања у фабрици воде „Saint Johns“ у Косјерићу.

Због тога у наставку преносимо писмо господина Мише Јовановић, извршног директора „Aquawell Group AG“ упућено председнику Општине Косјерић, господину Милијану Стојанић:

„Поштовани господине Председниче,

Користим ову прилику кратко да Вам се јавим у нади да ћете да прихватите моје писмо.

Хтео сам лично да Вам се захвалим за сарадњу коју је Општина Косјерић пружила мојој компанији Аудиотел В д.о.о. у Галовићима бб, у Косјерићу, и да укажем моје поштовање према Вама као Председнику Општине.

Као што знате фабрика воде „Saint Johns“ још није почела са радом, и вероватно Ви и многи други људи у Косјерићу се питате зашто. Због тога имам моралну обавезу да Вам објасним ситуацију и зашто фабрика још не ради. 

Први разлог зашто фабрика није почела са радом јесте обезбеђење финасија које траје дуже од предвиђених рокова али само зато што се фабрика налази у Србији па инвеститори имају неповерење према нашој држави и желе да провере све по неколико пута везано за инвестицију па због тога су финансијски рокови пробијени.

Други разлог је што ја нисам физички присутан у Косјерићу и своје пуно поверење сам указао сада већ бившем генералном директору Драгану Спасојевићу, а што се показало као велика грешка јер је господин Спасојевић изиграо моје поверење и ја сам у једном моменту био изгубио контролу над фабриком. Због тога сам јуче сменио господина Драгана Спасојевића са места функције генералног директора и послао сам ново обезбеђење у фабрику.

„Aquawell Group AG“  ће сада у што краћем могућем року да се потруди да санира целокупну ситуацију и да покрене фабрику и крене са производњом.

Хоћу још и да Вас обавестим да сам ја о свему обавестио и амбасадора Швајцарске у Београду као и амбасадорку Србије у Швајцарској.

Ја сада нисам у прилици да дођем у Косјерић због целе ситуације али дозволићу себи да Вас лично позовем у петак 22. јула 2016, у време које Вама одговара.

У нади да ћете разумети све и прихватити мој позив срдачно Вас поздрављам и желим свако добро.

С поштовањем,

Миша Јовановић – Извршни директор Aquawell Group AG“  ИЗВОРНИ ТЕКСТ-ЛИНК

Fabrika-vode-Kosjeric-e1448275145515-720x340

Мени као обичном посматрачу једна ствар никако није јасна. Шта сте ви господо из  „Saint Johns“ фабрике воде заправо отварали са министром Селаковићем? Како нешто може да се свечано отвара а заправо то и не ради? Сви смо мислили да је производња кренула јер министар Селаковић је пререзао врпцу, славило се и веселило. А сада заправо то све изгледа као шарада пред изборе и кампања. Како уопште неко може више озбиљно да схвати једну такву фабрику после свега овог???

Једино ако министар није погрешио па уместо свилене тракице он маказама пререза доводну цев са извора 😉

 

