Похлепа је гора од поплаве…

Јуче смо некако преживели поплаву али данас смо схватили ми који живимо у улици Косовских Јунака да имамо већи проблем од природних непогода а тај проблем је људски фактор. Најме, водопропуст који је направљен како би поток Стублар био усмерен цевима је запушен. Човек је дошао да багером то отпуши како не би вода поплавила куће. Данас сазнајем да су се појавили “ власници “ те мале парцеле и не дају да се то прокрчи без пара. Дакле, траже паре! Јебе се њима што је то запуштено, што они то не одржавају и што угрожавају све остале. Општина слеже раменима а како дознајем један од “ власника “ је члан Нове Србије па је незгодно чачкати коалиционог партнера.

Због чега општина не изведе инспекцију која би ребнула казну тим “ власницима “ што су својом неодговошноћу довели да сви ми будемо угрожени? Похлепа људи на несрећи је проклета. Ми немамо власт која брине о свом народу, ми имамо корумпиране ликове који једни друге уцењују политички и то је то…

13880181_10208486737740770_1161786264046235422_n
Овај део је споран. Неко тражи паре за оно што је он дужан да одржава.

И сада смо ми немоћни и угрожени због похлепних људи који честито никад нису ни били на тој парцелици али сад им се указала прилика да узму паре јер је ствар хитна! Срам вас било!!!

Ова власт се мора уклонити ако желимо да живимо нормално. Нема нам друге него да се ујединимо како би спасили себе од пропасти која је тако очигледна због њихове неспособности али и других ствари које свесно раде…

Чим утврдим о коме се ради и ко су власници који траже паре, објавићу то јавно уколико се нешто не промени на боље…

