Индијанац ИроКЕЗ ;)

Код нас у Србији кад кажеш да је неко индијанац то обично значи да није неки човек већ најобичнији сератор. Е ја сам данас код рампе у Косјери срео једног индијанца који ми се кезио онако намерно из аутомобила показујући цео спектар зубала. Кажем другару: “ Ене види индијанац из племена ИроКЕЗИ“. Мора да је нека размена у питању кад је Вучић био у Америци да да подршку Клинтону. Одвео вучић пар цигиша и мењао их за неколико индијанаца 😉

Широк осмех ал’ нема златан зуб, воли да се сили и бидне груб. Индијанац – пребранац. То вам је она сорта људи која на силу све решава и воли да воза поклоне од високобуџетних типова. То вам је она сорта људи која кад изгуби власт остане на чашици разума и коју ће свако  коме је скриво да га шутне ногом. Да, то је тај индијанац из племена ИроКЕЗ. Данас сам видео, изазива белим зубима само што не фркће и сам себе не зајаше. Не зна и ако мисли да зна ал’ не зна колико се све записује и терети и на крају кад је игра завршена дођу чике и кажу добар дан дошао је крај и доведу пар дивљих лукавих животиња званих лисице на руке… То је неминовна судба ИроКЕЗА која долази а он тога није свестан већ сикће и изазива…

Љути се што сам ја остао без посла а он запошљава на мој рачун шурњају. И треба да се љути што ја једем та говна и причам неке приче док он ето може и хоће јер је на власти а ја нисам и немам ништа. И у праву је индијанац кад се кези и мрзи. Сад је он фаца, сад је он као најме моћан и шта ја мали црв серем и пишем о свему? Стварно сам сероња онај највећи у граду. Уместо да сам дошао на коленима и замолио да ме још јашу индијанци из власти пошто су ме оставили без хлеба, ја се нешто курчим и браним извикано достојанство.

Ваљда је кез данас требао да ме уплаши или њему олакша душу а права је истина да Мислионик обавља посао и гађа у мету. Готово је господо, знају и врапци на грани какви сте. И није битно то што сте ви на власти и што имате то што ја немам. Има једна много значајнија ставка и код вас и код мене. Бог све види а ви видите шта ћете ускоро. Кад вам кажем да је време да успорите послушајте и ако знам да нећете али у том грму лежи зец. Не мислим да правите крстаче ко Тули или да вас осликају међ’ фрескама. Него да се мало покајете у себи јер то што радите неће мени шкодити већ вама. А ја сам вам кад мало боље и дубље размислите сурови и најбољи пријатељ који све време указује какви сте 😉

Боље је кад човек сам себе заустави него кад га Бог почне опамећивати. Мање боли 😉

Но, и поред свега нећете ме уплаштити ма колико се кезили или искакали из кавана да ме убеђујете у своје ставове. Ви сте лоша власт и тачка!!!

Данашњи кез није ме ни разбеснео, ни уплашио. Данашњи кез индијанца ме је ражалостио јер тешко је кад видиш самообманутог човека којег је ђаво узео под своје. Жив ти мени био и дабогда се ти мени освестио да једном схватиш да је власт прелест која на тренутак даје све али после остави пустош и празнину па се питаш ко сам и ђе сам. Кези се ти мени сваки дан, мрзи ме јер поштујем ја твој посао. Свако служи свог господара, ја ћу теби редовно праштати а ти мени редовно узврати сиктећим кезом 😉

