Бот сам и тиме се дичим…

Ција снајка, Ција… Све сами страни плаћеници у Србији. Гледам неки дан неку бабу како пребира по контејнеру. Као тражи храну јер је сиромашна. А одмах сам схватио да је она глумица коју плаћају стране силе да изводи представу како би народ помислио да Србија није на добром путу. Све су то мрачне завере против Вучића бре! Да вам не причам о једном старцу који проси. Изгрдио сам га као савесни грађанин који поштује свог премијера државе. “ Срам те било! За кога си се продао ти ритави старче. Одакле ти паре за шешир? “ Бога ми ја њему сасух он ме гледа и дрхте му руке. Уплашио се од разоткривања. Шта све неће радити Ција против нашег Вучића.

Идем тако а оно штрајк неких људи који су као добили отказе. Ма из авиона сам видео да су глумци. Који штрајк, шта нема посла? Па јел премијер отвори онолико фабрика по Србији за време избора? Па како вас није срамота изроди једни. Само стварате ружну слику о Србији која је на добром путу.

Сви сте ви плаћеници. Ма у праву је Вучко, ви сте ОЛОШ онај најгори. И оно што је Вучић као био код Клинтона то је видео монтажа и ништа више. Само лажете и мажете.

И тако…

Ја сам БОТ – СКОТ и волим да попишам људску муку, сиротињу јер нисам свестан стварности. Ја сам убеђен да је истина лаж … Верујем да не постоје сиромашни у Србији…

