Бјесови ;)

Скоро ме мој другар којег нисам видео одавно питао којој политичкој групацији претендујем. Насмејао сам се јер одавно сам побегао из страначког кавеза. Ја сам за нормалан живот а свакако је да странке о томе до сада се нису уопште реално показале. Признајем да сам део свог живота проводећи у политици буквално што би народ рекао проћердао. Видео сам мале и велике политичаре, локалце и глобалце и видео мале и велике ваћароше.

Локалци праве ове глобалце, из локала оду тако у јефтиним оделима а кад се укопчају у државни систем и високе политике, сврате у локал са оделима вредности  пет минималаца и аутомобилима ко десет кредита 😉 А онда ће ови нови из ДСС-а да ми продају М. за бубреге сматрајући да је локал неважан. Тако се то оправдава издаја на мала врата 😉 Гледах данас у скупштини Дубравку Филиповски, хероина Нове Србије заступа интересе Александра Вучића. А сећам се ко да је јуче било шта су она и Веља Илић причали о Вучићу, Николићу а сада му држе фиге. Пад некадашњих “ спасиоца“ и “ патриота “ Србије у муљ СНС-а је велик. СПО, Нова Србија и сада ДСС. Невероватно је то колико су се сви они одрекли минулог рада. Од оног несрећног Вука Драшковића кренуо је возић “ патриота “ у напредњачки тунел. Интерес и корист не гледају принципе, начела, статуте, правила, заклетве итд. Само да се буде на власти па макар појели велико говно…

Данас у скупштини велики газда Александар Вучић надмено и бахато подјебава опозицију. А ови његови чекићари посланици аплаудирају. Ко да је КПЈ пленум па заграје Титу. Господар Вучић данас цитира Наполеона са неким бесмисленим цитатом, а док га критикује прави гримасе као да ће да скочи и зубима закоље Зорана Живковића. Језа те ухвати кад видиш те гестикулације лица нашег премијера државе. Не зна Вучић једну праву мудрост а то је да све што више шириш власт и свој его дуже ћеш падати на крају свог политичког краха. Сви ови што му сада оргазмично аплаудирају биће му љути непријатељи.

%d0%b2%d1%83%d1%87%d0%b8%d1%9b-%d0%b1%d0%b5%d1%81%d0%b0%d0%bd-500x361

Ако је тако сигуран у своје успехе и љубав народа према њему, због чега сваки дан толика кампања на медијима? Због чега толика потреба да се доказује? Колико год да се он труди у својим обећањима, сваки дан га сиромаштво демантује немилосрдно али не по њему већ по народу…

Љубав према Вучићу је заснована на огромној мржњи његове подршке према опозицији. Тако су радили и социјалисти. Али, све то једном падне огромном енергијом беса у народу. Од прилике у фазону “ ма кога ти више јебеш “???! А до тада морамо бити стрпљени ми који одавно видимо и знамо да је ово велика превара и прелест народа. Кад ишчили бес коју им пумпају медији, тада ће и истина бити препознатљивија у широким народним масама… 😉

