Ко је угроженији???

Од како је на власти Александар Вучић највише је уложио у ријалити звани рејтинг. Све је мени јасно да је политика постала дно дна у Србији а и шире. Но, између “ државних удара “ Информера па ред атентата и угрожености ја сам још сиромашнији. Не видим корист ни што је премијер прошао шлепером кроз тунел, нисам ни гледао јер дражи су ми Паја и Јаре 😉 И супер је у Србији што се тиче медијског процвата државе са примесама разних угрожености Вучића али стварност је пуно другачија.

Зорана Михаиловић вели да је Вучић најугроженији човек у Србији. Извини Зорана ал’ ако ћемо о угрожености има нас који смо у далеко горој ситуацији. Изгубиш посао јер си технолошки вишак. Вучић каже нема више запошљавања у јавном сектору. Одем ја као технолошки вишак са бедном отпремнином. Шта се ту може, реформе су светиња. Не прође ни месец дана а у општини само цветају запошљавања ђа шурњава, ђа СНС чланова и коалиционих партнера. Чист државни удар на мене као особу која је преварена због “ реформи“. Државни удар на моје постојање и не само моје него и осталих колега који су изгубили посао зарад ето уштеде буџета. Вучића има ко да штити за паре а и по службеној дужности. Ја немам паре да би платио да ме неко чува а пошто сам потрошна роба државе једино по службеној дужности очекујем да ме ућутка држава што јавно кажем да сам на ивици беде. Остали би рекли ал’ се плаше 😉

На ТВ дневнику вазда прича о процентима успеха и угрожености премијера Србије. Нигде приче о томе како народ живи. Једно време сте само стурали на жуте да су криви за све. Ајде нека и две године да буду криви и разлог не мицања са мртве тачке. Али брате прођоше године, обновише се Вучићеве владе а нама бре све горе и горе да нас увек изненади још горе!

Ко је угроженији у Србији, Вучић или ми који смо угрожени због Вучића и његових саучесника који владају по локалним самоуправама? Данима посматраш како једни друге ситуирају, запошљавају. А ти стојиш немоћан. Нема више наде за боље сутра а ни прекосутра! Сваки дан доживиш напад стреса, разочарења и немоћи. Зар то нису атентати на мој мали али мени вредан живот? Зар то нису макро државни удари на држављанине попут мене? И ја сам олош који ето само пише о власти јер сам  плаћеник и злурад 😉 Како ме није срамота да нарушавам ушушкану лаж у коју се тако улаже. Срам ме било да обезвређујем истином медијски мрак.

И шта сад?

Ништа… Да имам све телевизије Србији или бар Пинк можда би народ и чуо о мени и о себи. Овако јебига… Мораш да гледаш како живиш добро ма колико ти било лоше…

