Драги Александре Вучићу ( одговор на писмо)

Стигло ми писмо од Вучића…

dscf8312

Поштовани господине Премијеру Србије.

Сада већ давне 2008. године видим да сам узалуд говорио демократама у Косјерићу да ти не праве овде СНС. Али нису ме слушали јер су по сваку цену хтели да сруше коалицију окупљену око ДСС-а. То им се обило о главу како у Косјерићу тако и у васцелој Србији. Када сам добио писмо прво сам помислио да ме гања банка или су ми ови твоји ђилкоши напаковали неку тужбу. Признајем да си ме ледно писмом. Када сам прочитао (и то два пута) схватио сам да се ти спрдаш мојим животом са овом демагогијом.

Теби дугујем захвалност што сам остао без посла. Теби дугујем захвалност што сам проглашен технолошким вишком и што као такав беспомоћно посматрам како ови твоји дунстери на власти у општини Косјерић запошљавају партијске кадрове у општину. Теби дугујем ову неизвесност која сваки дан вија над главом како ћу преживету у будућности. Теби Александре Вучићу дугујем захвалност што немам посла, што сам понижен као човек који сваки дан види неправду. Хвала ти за горчину коју сваки дан носим у себи. Хвала ти што си ми за председника општине поставио кувара а кувар поставио око себе неписмене ликове који џаболебаре на рачун ове сиротиње која плаћа порезе.

Ајде што ме лажеш преко телевизија и таблоида, али што ме лажеш на интимном нивоу какво је писмено обраћање? 120.000 запослених кажеш, а ђе сам ја, а ђе су остали друже, господине премијеру Србије? Срам те било! Јеси ли ти ово писао или неко из екипе Тони Блера? Да ти није докона Хилари ово саставила?

Колико су ти информисани ови твоји из СНС администрације па ме сматрате вашим чланом. Невероватно да се деси теби свезнајућем да се обрати мени као члану твом љутом противнику од како оно ти рече: “ сада већ давне 2008. године“.

Јел то сад значи да будућност имају само другови чланови СНС-а? Јел ово СНС ко некад КПЈ? Јеси ли то ти Јосипе? Заправо ко си ти човече? Знам те као грмећег радикала који је бљувао ватру из уста против Америке и ЕУ. Сад си њихов изасланик, сад си и оно и ово, па ти си ко ДСЗ и ОНО… Ко си ти заправо човече???

Ако верујеш у бољу и пристојну Србију, онда шта ти тражи онај ћаплави Ристичевић у Парламенту? Чему ти служи Информер Вучићу? Да ли је то пристојна Србија друже, господине Вучићу? Не дао Бог да смо Ти и ја партнери. Ја се само држим народне пословице да ко са ђаволом тикве сади, саме му се о главу обију. Због тога нити сам ти партнер, ни члан, ни симпатизер. Ја сам ти огорчени политички противник јер си ме ти тако створио одузевши ми хлеб и достојанство.

Замољавам те јавно да ми ова твоја администрација не шаље писано ђубре поштом. Ја због тебе не гледам домаћу телевизију и не купујем штампу а ти сад ми преко поштара реметиш једва изборени мир.

Са поштовањем Иван Стефановић

 

