Драги Деда Вучићу Мразе ( писмо нашег председника )

Драги Деда Вучићу Мразе…

deda-vucic

Веју веју пахуљице али нешто траљаво, не могу ни честито ванредну ситуацију да уведем. Ако можеш некако преко руса да нам средиш да напада снег, чуо сам да они за време војне параде промене временске прилике. Некако ми недостаје титула команданта кризног штаба. Кад смо код руса мого би некако да нам дотуриш и коју ракету против града, верујем да неће то се осетити на Миговима 😉 Али није ми лако, изгубио сам контролу у коалицији. Ови неки из ДСС-а наметнули се и коло воде а ниђе музике осим песме : “ Не може нам нико ништа, јачи смо од судбине“. Сваки дан Митар Мирић трешти али најгоре ми је кад се заракијају па они почну да певају. Хтео ја да им пошаљем Тулија да их научи певању, срамота да онолико фалширају. Неће мој Деда Вучићу ни да чују, веле да су они највећи свирачи а он само свира.

Деда, што ми не дође на отварање школе? Ђаци би се одушевили да те виде а ми би се окуражили јер некако смо мало скомољали у овом свилу коју су нам оставиле демократе две иљаде дванајесте.

Имамо пуно посла па не стижемо све да урадимо. Не види се то у народним очима јер све што радимо је иза затворених врата, зима бре! Промаја уби а народ то не схвата па прича како ми мућкамо нешто. Лажу поједини страни плаћеници. Није истина Деда мој да смо ми запослили неке тамо, то нису неки тамо то су наши. Напред наши, противник се плаши! А чим се каже напред онда то мора бити напредно да јебеш уктачу. Ево сада кукају што смо поставили за директора туристичке агронома. Па Деда Вучићу мој Мразе лепи, одувек се знало да је агрономија наука за туризам, ја стварно не разумем ове туризмологе шта причају. Хиљаду му несланих супица докле више те неписмене будале не схватају ништа? Зар ја Академик да не знам шта је агроном? Срамота како су дрски ови са тим неким дипломама.

Јел се сећаш драги мој Дедице оног филма “ Чувар плаже на одређено време“ ? Е видиш кад може неко плажу да чува могу и ја још шест радника да планирам на одређено време. Не брини, наши су нисам ваљда луд да запослим тамо неке. Имамо млого посла, убисмо се од досаде. А досада је једна племенита работа за коју смо плаћени. И опет не схватам овај народ који само кука како тешко живи. Па како је мени? Народ је безобразан и незахвалан. Уместо да ми се клањају, да ме љубе у руке кад прођем улицом јер да није мене они би живели можда и боље али они не знају да је мени боље и самим тим и њима је. Ништа они не схватају! Па шта ако нисам ништа материјално направио за општину. У јака ствар што је онај жути Вујадиновић решио деценијски проблем водоснадбевања и направио ону халицу код школе и ону зградурину. Па ја сам отворио ону фабрику воде, ево сад и Еуропром, па и Кепови успеси су моји успеси, па и Титан циментара је мој успех. Све што неко овде успе видећете у мом извештају да је то мој и СНС успех бре!

Драги Деда  Вучићу Мразе не скрећи са стазе. Јес да смо споредни ал скрени код мог мотела па нам донеси поклоне. Могу еври могу и динари. Дај нам пара Деда јер ми не можемо да зарадимо ништа а пуно коштамо. Дај нам пара да поцркају жути душмани.

Писмо шаље председник општине Косјерић Академик – кувар: Милијан Стојанић.

 

