Пријатељска шушкања о мени…

Кампања је почела. Живела коалиција и приче иза кулиса. Како скренути пажњу са себе него протурати причу о другима…

Он кука на власт а ништа није радио а примао је плату! То ми је најсмешнија теорија завере из кухиње коалиције. Ево седе и они па причају како сам ја седео и примао плату. Њихова је још већа плата а и ништа не раде. Ја ето имадох посао од ког ти страда вид јер си вазда за рачунаром. Можда је тим њима некима једино меродавно да ме виде како копам крампом канале. То што си двадесет година радио у медију као што је Радио Косјерић одмах си осуђен као нерадник и јајара она нерадничка. То што ниси имао викенде ни нове године ни честите одморе је апсолутно небитно. То што си се мрзнуо сваке зиме у другој смени је сасвим смешно. То што си морао да трпиш разне политичке мамлазе је ништа. То што су ти увек претили радним местом јер си се борио за истину стварно небитно звучи. Узми копај мајмуне! Да те видимо у блату одозго из топлих канцеларија. Да те пљунемо како доликује нама са врха и то нам је једина сврха… Проблем је решен! Сада сам незапослен и немам плату! Ал’ волите да подсетите све ово што сам написао. Реци ми врљо да ти не кажем ћоро.

%d0%bd%d0%b5%d1%80%d0%b0%d0%b4%d0%bd%d0%b8%d0%ba

Био је у странкама и он сад нешто кења! Е тај ми је најомиљенија теорија завере. Па јесам био сам у СПО-у и водили ме идеали. Када је Драшковић те моје идеале хтео да промени ја сам отишао у то време као алтернативу у Нову Србију. И тамо сам видео добре људе које је власт преко ноћи мењала. Онда када је то постало неподношљиво отишао сам. Не кајем се што сам био у овде две странке. Бесан и огорчен из опкладе сам рекао учланићу се у неку странку тако што ће ту одлуку донети први неки из неке странке. И јебига, наиђе Иван из радикала и шта ћу опклада је опклада. Али и то је имало неке користи јер сам тада доживео стварање СНС-а. Видео сам све и свашта и заувек напустио страначки живот. А прођоше године и године ал’ воле да ми то спомену као да ће да ме жацну…

А сви ви који сте у некој странци запитајте се са ким ваша странка па и ви сами нисте били са неком у коалицији. Па каква је разлика децо драга између вас и мене. Мангупи једни 😉

И тако ја кукам на власт а ништа нисам радио а примао плату. Јеботе да ја нисам Александар Вучић, ма нисам, ја имам радног стажа он нема ни дана. Да нисам председник општине или његов заменик. Могуће да  у мени чуче ти нераднички гени наслеђени из политичког живота…

Да се похвалим…

Како сам изгубио посао постао сам блогер. Мислионик је постао јак медиј и посећен. Научио сам да користим моторну тестеру и стружем дрва сине! Дрвосеча сам талентовани бре 😉 Освојих неке награде за фотографије и признања. Ал’ то је нибитно. Сад и да постанем председник општине и да ништа не радим причало би се да је Иван Стефановић радио на радију а ништа није радио а примао је плату… Јеботе ко да причају за ове наше из власти. Ма сви смо ми иста говна 😉

