Саша Јанковић и тачка ;)

Народ је тренутно потпуно погубљен што се тиче предстојећих председничких избора. И даље се врши огромна кампања разводњавања јединства или потенцијална снага која би победила Вучића. И даље не схватамо озбиљност избора јер ако председнички кандидат Вучића победи или сам Вучић победи онда смо стварно угасили…

Ја лично заиста не видим бољег кандидата од господина Саше Јанковића. Зашто? Зато што је то један културан и васпитан човек и писмен. Зато што није ни руски ни амерички заступник, он је једноставно човек лепих манира никао у народу. Због тога још увек моје мишљење је да ћу њега гласати. Једноставно ми је мука и од ових русофила и од ових Еуниста и сто још неких фракција од обе поменуте. Ја нисам ни рус ни амер, ја сам србин у Србији и бираћу човека који је нормалан.

Сашу Јанковића ћу да гласам јер није напаљенко који се куне у ове или оне, он човек жели да се спроводе закони и да се ствари решавају цивилизовано. Њега ћу заокружити јер нећу да имам фанатике који заговарају корачнице којих ми је преко главе. Хоћу културног човека који ће нам вратити међупоштовање, мир и културне вредности. Нећу гласати ни партизанске четнике који вазда бусају јуначке груди и куну се у мајку Русију. Нећу гласати ни ове ЕУпејце што не цене ни себе ни своју земљу. Хоћу Сашу јер је природан човек. Хоћу Сашу јер му намећу Јеремића вештим медијским сплеткама. Баш хоћу Сашу јер су ми огадили ови лидери са оне и ове стране.

Да је среће ко што није, опозиција би била јединствена али није. Њено нејединство и расипање гласова је чисто помагање и саучесништво са Вучићем. Бошко Обрадовић не може да победи, не може ни неки тамо Стаматовић из Чајетине који је нереалан ако би се кандидовао јер тек он нема никаквих шанси али расуће и то мало гласова што може да прикупи ( 0,1%).

Сви ви који хоћете у ЕУ сачекајте, сви ви који ћете са Русијом сачекајте! Не бирамо председника Русије ни ЕУ, нама треба председник Србије.

Поделили смо се на Русију и Запад. Нико бре да стане и схвати да ми имамо државу Србију. Хајде прво да је спасемо од ове немани СНС-а и прилепака. Ништа нећемо постићи разједињени. Тренутно заиста не видим никог бољег од Саше Јанковића. Навео сам вам разлоге. Ако ћемо да спасемо Србију онда морамо бити сложни без нереалних лидера који немају ништа што нам је заиста потребно осим прича за малу децу…

sasa-jankovic-foto-nebojsa-mandic-1448316825-790409
Саша Јанковић
