Микачина снежна стаза…

Микачина ливада на Крстинама ових дана је препуна дечје граје. Санкање је у јеку ових зимских дана. Заиста је прелепо видети различите генерације младих како уживају у санкању.

dscf0060

Дан проведен у активности и чистом ваздуху је велики дар природе. Микачина ливада дефинитивно је победила све виртуелне друштвене мреже. Узбуђење приликом спуста и те гестикулације лица су сцене које радују посматраче. Док сам их фоткао и сам сам се смешкао као да сам и ја на санкама.

m1

m2

m3

m5

Слике говоре више од речи. Свима препоручујем да дођу на Крстине јер Микачина ливада је легендарна а деца су је поново  оживела на радост њихову а и моју јер су ми пробудили сећања. Поведите децу и шлепајте се уз њих како би се спустили низ ливаду ко некад када сте били млади.  Снега још има ли не чекајте јер сунце га из дана и дан све више тањи.

dscf0111

