Дођите да се договоримо…

У уторак 7.2.2017.г. у Дому културе са почетком у 18 часова одржаће се састанак грађанске иницијативе “ Косјерско пролеће “. Позивамо све грађане који желе да помогну да формирамо снажан тим људи који ће изаћи на локалне изборе у Косјерићу који нас чекају у априлу.

logo-probudi-se

Промене се не дешавају саме од себе, да би се оне десиле потребни су људи. Ако ми грађани ове општине не предузмемо нешто онда је ова општина препуштена пропадању и исељавању људи који траже неко боље место за живот. Зашто ћемо ми да одлазимо из Косјерића? Време је да ми станемо на пут лошој власти и на изборима им кажемо НЕ! Само ми грађани ове општине можемо помоћи овој општини да стане на ноге. Први корак је да склонимо са функција паразитску власт која нас скоро четири године уништава.

Имамо прилику да бирамо људе који ће да раде поштено. Имамо прилику да формирамо тим који ћемо заједно изабрати. Имамо прилику да пробудимо наду у боље сутра јер ово данас и јуче ако остане за сутра будућности нећемо видети.

Зашто да млади одлазе? Зашто да породице иду из Косјерића? Зашто да немамо једнака права? Зашто да гледамо како они запошљавају своје страначке људе поред оволико стручних младих људи? Осврните се око себе и погледајте у шта се Косјерић претворио. То је једна варош без ичега, то је једна општина где о селу мисле само када дођу избори. Они су дошли без икакавог плана и визије на власт. Ми желимо да са вама правимо планове и стварамо визију да општина Косјерић постане место где се живи, ради и ствара.

Дођите да се договоримо 🙂

 

