Зови само зови…

Чипси има на својој кесици велики кез који туриш на своја уста и будеш срећан човек на слици. Тај кез често виђамо на плакатама за време избора где лидери глуме срећне људе у богатој држави где народ реално живи бедно.

Кампања је кренула, чланство се позива телефоном јербо су се примакли избори у Косјерићу. СНС се понаша као да су реформе у Србији успеле и као да су грађани срећни због њих. Но, нису сви напредњаци сисали весла па им сруче преко телефона све оно што су обећали а нису испунили. Сад сте се сетили да нас зовете! Тако то бива кад добијеш власт на обећањима која не испуниш.

Добар дан. Добар дан. Ја сам та и та из СНС-а, зовем вас да нас подржите. Ја море, а у чему? Па да Вучић настави реформе! Ја море, а шта ја имам од тих реформи? Пааа бољи живот. Ја море! Ево гледам га на РТС-у по ко зна који пут. Али ви сте члан странке. Ја море! Био и нисам више. Али морате да дођете у странку да то потпишете. Слушај дјете, скини ми се више и ту приступницу искористите када вам нестане гуз папира! Слушалица се залупи уз тресак.

Све су то неки случајеви кад људима прекипи безобразлук једне бахате странке која се дави у сопственом егоизму. Они су умислили да су људи дужни да гласају Вучића. У Косјерићу народ је гласао онда за локалне изборе Вучића а добио је Милијана кувара за председника општине. И сада би они то некако замаскирали преко Вучићевих реформи али није ни народ више бунуке јео па да се опет истрипује.

Драги чланови СНС-а, зову вас јер су избори близу. Боре се за своје плате и функције. Ту је екипа од интереса која кроз маске Вучића покушава да сакрије своје право лице. Тако су се крили и онда за време локалних избора. Ниси могао да их видиш нигде само су лепили Вучића. Вас сматрају потрошном робом као што сте и сами видели ових дана јер после скоро четири године решили су да вас позову само због избора. Шта су вам конкретно дали? Да ли боље живите? Да ли се Косјерић опоравио јер је лидер напредњака у Косјерићу Милијан обећао препород као и много радних места и сто још неких чуда?

Ничега нема, није ни вас било али сада када им требају ваши гласови, зову вас сладуњавим језиком само да би ви били послушни гласачи како би они наставили да живе о државном трошку…

Ако вам је добро са њима онда ништа…

