Видео сам наду после две деценије

%d1%81%d0%b0%d1%81%d0%b0Јуче сам гледао конвенцију господина Саше Јанковића преко интернета јер Н1 телевизију немам а на другим телевизијама није ни планирано да се то преноси. Јуче сам видео нешто што деценију нисам а то је нада, љубав и мир. Јуче сам видео људе који су причали о слободи, правима и животу. Јуче сам видео памет, креативце, пристојне људе. Први пут нема шарених застава и оне досадне страначке циркусијаде. Јуче су људи дошли да подрже живот и достојанство. Нису дошли оптерећени европејским ни руским странама, дошли су као грађани Србије који желе достојан живот. То се десило због једног човека и он је Саша Јанковић.

sukiУ једном  моменту неки провокатори су се драли али брзо су били посрамљени енергијом добрих људи. Није било претњи, није било фанатичних прича, није било хушкања против других. Једноставно су људи дошли уморни од страначких трговаца да подрже човека који је поштен, вредан и принципијелан. Оно што ме је лично одушевило је да нисам видео оптерећеност са ЕУ ни са Русијом. Прича је била о Србији. Оно што грешимо је баш та борба коме се приклонити. Ми тренутно немамо уређену државу да би били довољно јаки да будемо са неком другом државом достојан партнер. Овако слаби можемо само да постанемо ЕУ или Руски робови. Због тога бирам Сашу Јанковића. Јер победом Саше прво што ћемо урадити је поспремање сопственог дома у коме живимо. Мука ми је више од странака које би да постројавају. Мука ми је више од лидера који се уздају у помоћ оног или овог. Мука ми је више од лудака и егоцентрика. Зар нам није доста тога већ 25 година?

Јуче када сам гледао конвенцију Саше Јанковића одморио сам се ко човек. Нисам видео ни једног трена оно што виђам сваки дан на телевизијама. Све је било тако културно да сам почео да сањам такву Србију. Ако ми као народ пропустимо овај поклон од Бога звани Саша Јанковић и определимо се за ово исто што је казна од Бога, онда заиста не заслужујемо више ни милост од Господа да вам кажем овако хришћански. А да вам кажем и на грађански начин. Ако ми грађани Србије пропустимо ову шансу за пристојан, културан и достојан живот онда нам и треба Вучић као бич који ће кажњавати опредељење безобразлука и бахатости.

Саша хвала ти! Хвала ти за оне дивне речи које си кротко причао. Хвала ти за осећај да си пријатељ и мене за којег не знаш али знаш да сам ту негде у Србији. Хвала ти за уливање наде а она је почела да се удаљава од мене. Хвала ти што си показао свима једно достојно и културно обраћање. Ко је имао уши чуо је, ко је имао очи видео је остали који то неће прихватили су живот постројавања и страначког фанатизма који ће их на крају довести да више и не постоје као људи.

Саша Јанковићу свим својим могућностима борићу се да победиш. Јер твојом победом побеђује и шанса да се упристојимо, да се освестимо и да коначно ову државу доведемо у ред.

Још једном ХВАЛА ТИ!

