Културо еве ме…

Ко смо ми који нисмо они? Они имају власт и ми њима не требамо. Они би некако да буду сами са собом јер неки као ми сметамо…

Најавио сам код мене на Фејсбук профилу да ће у недељу 26.02.2017.г. са почетком у 20 часова бити одржана трибина младих и уједно уз коктел и изложба мојих фотографија. Све је ово наравно под организацијом грађанске иницијативе “ Косјерско пролеће “.  Фотографије се баве темом општине Косјерић али не политичком већ најлепшим издањем наше општине са фотографијама њене лепоте. Педесетак фотографија које сам бележио на пролеће, лето, јесен и зиму. То су моменти које ловиш данима и не дешавају се свакодневно. На жалост добили смо одговор да не можемо одржати у недељу ништа јер се припремају за дан општине који је 7.03.2017.г. Моја изложба и трибина младих је била планирана сада у недељу 26.02.2017.г. Невероватно је да се одбије реч младих а и моја фотографија која је промовисала Косјерић широм света почевши од National Geographic портала па до Сенсе Србија портала.

Дакле, разлог је дан општине који је сваке године штур, празан и рутински. Сада нема простора од два сата једног дана за нас али они имају те припреме ко да долази Путин у Косјерић па су то силни програми и силна гужва. Нећу да оправдам овај разлог јер је крајње неоправдан и дрзак. Нећу да поверујем да нема политичког уплива јер до сада нас нису разуверили. Само могу рећи да такво понашање је протерало сву креативност из Косјерића. На власти су људи који не би препознали уметност и да им падне на главу са врха општине.

Дакле, од данас сам заиста грађанин трећег реда. Можда би требало да све фотографије које сам објавио и ауторски заштитио на тему Косјерића повучем са свих портала и прекинем више фото причу. Али нису сви у овој општини СНС или ДСС или Нова Србија. Због тога ћу наставити са својим радом. Али хвала Народној библиотеци која би требала да се зове “ Напредна библиотека “ јер и ми смо народ па за нас нема места. Верујем да сам члан СНС-а да би то била једна велика изложба 😉

dobro-jutro
Косјерић једног јутра… Фото: Иван Стефановић

На крају остаје горчина јер си нешто радио за опште добро а онда те буздовани попишају. Радио си то из љубави без пребијеног динара и онда схватиш да за тебе нема простора. Њима је простор у канцеларијама да нишане у све нас који смо против њих и да примају плате и узимају паре на разне начине. Па господо, ако ми победимо Нардона библиотека ће имати простора и за вас ако будете правили неке скупове, нећемо вас опструирати. Али сам убеђен да ће млади имати увек доступан хол Дома културе и биосокопску салу. Па што да не и да се Манус обнови. Због тога ми се боримо против вас који водите кромањонску политику.

Видимо се на изборима…

П.С. До душе имате од прошле године изложбу посвећену поплавама са џакчићима  пред улазом у библиотеку. Свака част за уметност 😉

 

