Драги председниче општине…

Кад један председник општине Косјерић на једном радију изјави за неког да је лако имати идеје за нешто кад си на буџету. Изађи ти са буџета па покушај да оствариш идеје – вели Милијан Стојанић за бившег директора туристичке. Ево поштовани председниче изађи ти са буџета па направи приватно онај задушни мост код Ражане. Ево дај оставку на место председника па возај свој ауто до Београда а не службени. Хајде без буџета и председничког места среди да ти за време поплава спава војска у мотелу Извор. Ево предложи и осталим твојим сарадницима да дају оставке и да нам покажете ваше вештине преживљавања и успеха без државних функција. Лако је председниче бити председник и просипати мудролије народу и сејати приче мржње према твојим политичким противницима. Хајде председниче на изборе твојим именом и успехом без помоћи СНС-а. Хајте сви ви из власти који сте сада на функцијама на изборе без Вучића. Не би сте прешли ни Ц од цензуса вашим именима. Е видиш драги председниче ми идемо својим именима на изборе. Немамо шта да кријемо, то смо ми и то је то. А ти идеш на изборе кријући се иза плаката Вучића. Прво стоји плакат Вучића па ти а иза тебе сви твоји сарадници “ поштењачине “.

Све време причате како се око Косјерског пролећа грађанске иницијативе окупио “ шљам “. Реци ми врљо да ти не кажем ћоро! Ви немате права да кажете ништа. Ја смем и вама и овима што су сада у иницијативи. Критиковао сам обе стране и указивао на лоше поступке. Листам архиву и схватам колико су демократе биле боље од вас и јавно им се извињавам јер сам говорио да су најгора власт. Не, ви из СНС-а са ДСС-ом и Новом Србијом сте најгора убедљиво власт. Демократе ником нису претиле, нешто су изградили за ову општину а ви? Шта сте ви оставили иза себе него само дугове. Дошли сте на власт са мегаломанијским обећањима и ни једно нисте испунили. Дакле у старту сте се дефинисали као лажови. Мирне савести седим са неким људима из ДС-а. Седели сте и ви да се не правите финим. Не пљујте оне који су вам створили странку, срамота је 😉 Када сам критиковао Вујадиновића никад ми није прећено послом а ви сте ми претили и оставили сте ме без посла. Е то је разлика између демократа и вас назадњака.

Ваша кампања се заснива на измишљотинама, а ми само подсећамо на оно што сте ви обећали а нисте испунили. Ми само указујемо шта радите на власти ништа не измишљајући. Ми се не кријемо а ви се кријте иза Вучића.

Стога позивам народ да вам се супростави на изборима и да схвати да је власт лако заменљива и да се не плаши кабадахија из СНС-а. Само је довољно подсетити народ на оне битанге које сте довели да овде заводе ред за време избора. И ви сте дрхтали пред њима али сте навијали да нас они бију.

Председниче Милијане, ти си председник свих грађана и тако мораш да се понашаш. Ти ниси председник СНС-а већ си председник општине. Скини те наочаре СНС-а и осврни се око себе и видећеш како се живи. Али верујем причама народа да ти једва чекаш пензију која ће ти бити висока због председничке плате. Искрено речено био си пуно бољи човек као кулинар без политичке функције. И поред свега што лупеташ по медијима сматрам да си најмање зло у власти али си окружен хијенама које све стурају на тебе. За све што они ураде лоше пребацује се на тебе и то је тако…

Него ако сте ви на власти тако поштени и часни, дајте оставке, изађите из странки и станите грађанској иницијативи на црту. Ево ја обећавам да ћу истерати све оне који су у странци. На изборе ви и ми па шта буде 😉

