Ники ниво ти си за ме ;)

У општини Косјерић тачније у згради где је власт на врху а испод радници дешавају се трагике, драме и комедије. Заиста ми олакшавају причу јер они их одигравају а ја само препричавам. Председник општине Милијанче Стојанче подиже глас на девојку која има факултет у области економије.  Мени не треба неки менаџерчић то је испод мог нивоа. Рече кувар или како би то рекли сусједи наши кухар. Тема је била око права радника. Незгодни су ови дипломци знају закон да тумаче а ови кувари би да мењају рецопис како им се навре али то важи само за шпоретом, закон је закон и он се мора поштовати. Замислите да СНС запосли у општини особу задужену за надзор и хигијену ве цеа. Титула Баба Сера би постала надасве од значаја јер би персона од водокотлића и чучавца била фактор. И тако Баба Сера постројила факултетски образоване раднике и држи им реч о законима. Шалу на страну али не мислите ли да је дегутантно да вам неко попиша знање и диплому а тај је само један кувар који се домогао до функције председника општине. Искрено речено срамота! Али то је због тога што су многи гласали Вучића па добили сада ове људе који мисле да је управљање општине исто што и прављење свадбе. Кум, сватови, музика, храна и човек задужен за примање дарова. Удри ме до зоре оп, оп ој ха!

16797162_10212208990485967_43082405699708396_o

Ствар је чиста само да ли је уредно плаћена ЈКП “ Елан “? Трком шмрком да се опере паркинг или улаз код мотел Извора. Ако, немам ништа против али бих чисто волео да знам јел се то плаћа или је онако другарски? Ако је другарски да и ми потражимо Елану некад да нам изађе у сусрет и да нешто фрај. Ако се плаћа онда је све уреду 😉

Људи у општинској управи су под великим притиском од стране власти. Прети им се отказима, врше се пресије испод сваког достојанства. Неки су то и сами тражили па им се сада обија о главу. У сваком случају нервоза је велика. Она је посебно изражена када дође крај власти. Тада сви исправљају криве Дрине и уводе строгоћу.

Диплома је кад си дипломата а кравата је стручна спрема за оног који вата краве. Нисте знали за ову терминологију, па шта ћу вам ја кад имате те дипломице факултетчића…

