Капиларна прича…

Људи стигло из централе да морамо скупљати капиларне гласове рече озбиљно председник СНС-а у Косјерићу. Мени пуцају капилари на нози пијем неке лекове али не чујем гласове јел то добро или лоше упита онако знатижељно Милијан Стојанић председника странке. Ја немам проблема са капиларима добаци неко из одбора. Мени се вене прошириле и турам неке облоге рече Ђуро Ликић заменик председника општине који је ту свратио до СНС-а онако. Председник странке гледа и не верује шта причају. Ама људи то су гласови тако што идете и питате неког оће ли да гласа за СНС или просто речено вашим речником и ћорава кока убоде које зрно. То је тај систем. Какве кокоши сад јел то на мој рачун што сам неки дан спремо пилећу супу добаци Милијан мало већ љут? Ја ништа не разумем реће Ђуро гост странке слегајићи раменима. Јел кокоши имају слепило због капилара и од тога чују гласове запита забринуто члан СНС-а из Сече Реке? Ма није то људи већ видно изнервиран председник СНС-а поче махати папирима. Капиларни гласови… Кад Милијан скочи, знам шта је бем ти сир козји. Капиларни гласови су оно што обећавамо јавно али сад на личном нивоу! Браво Милијане са олакшањем председник СНС-а му рече. Чекај море, јел треба да пијем неки чај ако чујем гласове у капиларима упита видно преплашен члан одбора СНС-а са Дрмановине… Људи ја сам био сто година социјалиста и садево сам овде код вас постао напредњак. Мени се не свиђа да радимо за капиталистичке гласове, не иде то некако? Ма ти су глув ко топ, рече човек капиларни гласови довикну Милијан подругљиво. Ко бре сув ко тор зграну се човек. Е бем те глува. Ама људи, па оће ли бити доктора за време кампање да погледају циркулацију народу јер ти капиларни гласови нису безазлени добаци неко из одбора… Председник уста и одбруси- јебо ме дан и кад сам вас срео…

Наставиће се једном 😉

vrbas-sns-izbori-sigurni-glasovi

 

 

 

