Мој глас за председника Србије и за локалне изборе у Косјерићу…

Опозиција у Косјерићу је тренутно веровали или не најчистија око ДС-СПО-ЛДП коалиције. Боже да ли је истина ово што пишем? Времена су се променила табори се престројили и искрено речено више не можеш да препознаш неке странке. До јуче неки су били опозиција СНС-у а данас ето стварају коалиције са њима. ДСС као наступа самостално а чини и даље власт са СНС. Нова Србија као иде самостално а чини и даље власт са СНС-ом. Стаматовићевци у Косјерићу чинили власт са СНС и уместо да су пронашли другачији кључ и приступ ка изборима они би да искористе Двери које води неисусан тим људи. И питам себе шта да гласам? Одмеравајући и ове и оне једина солуција ми преостаје је коалиција ДС-СПО-ЛДП. И на локалним изборима ево јавно ћу рећи да ћу дати глас коалицији ДС-СПО-ЛДП. На жалост грађанска иницијатива “ Косјерско пролеће “ је убијена на један смешан и тајанствен начин. Косјерско пролеће је задало ударац опозицији и помогло свесно или несвесно СНС.

Можете ми сада причати како су жути ово или оно, те о људима неким из њихових редова. Све сте ви у праву али где сте били када смо имали шансу као нестраначки људи да направимо бољу солуцију за гласање? Да сте се појавили не би нико могао да угаси Косјерско пролеће јер би га ми надгласали. Можете ми просипати све теорије, прошлост и тврдње ја бољег избора немам.

Да ли је то поштено и вредно гласања? Боље је свакако од СНС-а. Вредно јесте гласања да би икако спречили СНС да и даље ровари по општини. Да ли ће бити доследни? Не знам и не могу да тврдим али могу да се надам да су научили лекцију из прошлости. Да ли сам члан ДС-а? Не никако! Али као човек који прати комплетну политичку ситуацију у Косјерићу схватио сам да имам две опције. Једна је да не изађем на изборе а друга је коалиција окупљена око ДС-а. Бирам другу опцију и дајем глас њима јер не постоји трећа опција.

Сашу Јанковића сам јавно подржао и поносим се што сам стао уз многе угледне личности од науке, културе, уметности, интелектуалца и нормалних људи. Желим Србију без тензија, сталних претњи, притисака, јајарлука. Косјерић исто желим нормалан. Без комедијаша на власти.

Ако ме питате зашто нећу дати глас Стаматовићу? А зашто бих дао? Ко је он? Шта значи Стаматовић за Косјерић? Ништа… Бацање гласова. Можда сам хтео глас дати Дверима али Стаматовићем ми то недозвољавају. Таман помислиш ево неке опције али трт Милојка. Због тога на локалним изборима гласаћу коалицију ДС-СПО-ЛДП уколико и они не ураде нешто сумануто и блесаво.

То је мој избор уколико све буде како треба. А да ли ћу ако мој избор победи бити критички настројен према њима? Па наравно, сваку власт треба критиковати уколико лоше ради…

Надам се да смо се разумели 😉

