Носиоци листа за локалне изборе…

По свему судећи носиоц листе СНС-СПС-ПУПС-ЈС-Љајићи биће Милијан Стојанић. Па уместо анализе најбоље је да се подсетимо кампање од пре четири године…

Шта су испунили од ових обећања када имају образа да се појаве поново на изборима??? Замислите само ове нове странке које су се придружиле Милијану Стојанићу. Они ће да подрже лаж коју су сви они исмевали и пљували док сад нису склопили брак са СНС. Каква је разлика између СНС-а и освих који су им се прикључили? Никаква! Еј, подржати лаж и пропаст општине је заиста ван сваке памети и свести.

Требало би поделити сваком становнику општине Косјерић овај видео. Па кад им се појаве активисти СНС-а да им свако пусти и одврне до даске да се чује пакет лажи које је Милијан Стојанић изрекао пред гласање сад већ давне 2013.г.

За ДСС се шпекулише ко ће бити носиоц листе. Али то је неважно заиста јер они су напредњачки сателити. Дил је склопљен па се надају победи СНС-а и да се приклоне њима након избора. Дакле нису вредни пажње.

Нова Србија се престројила. Искрен да будем радује ме то што се десило. На жалост нису ме онда послушали када сам им рекао да не иду у коалицију са напредњацима. На жалост нико тада није схватио колико сам био у праву. Колико сам начуо носилац листе за Нову Србију је Зоран Милић. Ако су мене слагали онда и ја лажем вас што би Балашевић певао у својој песми. Зоран је и донео Нову Србију у Косјерић и сада му то дође као рестарт система. Неће им бити лако јер су изгубили велико поверење у народу. Желим вам срећу ако сте искрени према бирачима који неће гласати СНС.

Двери и Стаматовић представници су анонимни, немам појма ко, шта и где. На жалост могла је то бити пуно боља прича. И њима желим пуно среће у борби против СНС-а.

Вулинова странка иде самостално на локалне изборе. За сада немам информације ко је носиоц листе, шушка се о неким људима али не бих да нагађам. Као најме они неће са СНС. Ако је тако па срећно Вулиновци ма шта то било 😉

Радикалима је ваљда носиоц листе каменорезац из Годечева. Не знам тачно човеку име. Радикали у Косјерићу су одавно прсли по свим шавовима још онда када су четири одборника прешла у СНС.

Коалиција ДС-СПО-ЛДП је за носиоца листе изабрала Бобана Вукосављевића. Упознао сам га и код мене је оставио добар утисак. Економиста је и по мени најбоља понуда за изборе. Може да открије лако све играрије ове власти. Није тип који обећава попут неких, реалан је и смирен. Комуникација му иде од руке па и на први утисак видиш да причаш са господином. Можда сам ја и мало пристрасан али тако сам стекао утисак. По мени Бобан Вукосављевић је најбоља понуда за председника општине Косјерић. Све остало је неозбиљно и танко ако ћемо искрено.

А сад на крају морам нешто и да кажем са жаљењем. Да је среће било и да Жељко Продановић није наивно упао у причу са СНС, данас би он био носиоц опозиције у Косјерићу са сигурном победом. Али то се неће десити јер превише је себи закомпликовао политички живот. А заиста штета… Желим му среће са Стаматовићем. Можда једном све дође на своје 😉

 

