Ој другови Ботови јел вам жао?

Знате оно када напишете текст и ваш став о свему јер демократско друштво вам то омогућава али када имате бота – скота који неће ни да прочита текст али по дужности мора да баци блато на тебе. Један бот ми написа јутрос да радим нешто а не да досађујем народу са писањем. Да нешто урадим за друштво и сл. Да је ботина прочитао текст да сам остао без посла због његовог Вучића можда би нешто другачије лупио. Али ако већ теби досађујем што ме пратиш? Што ме читаш? Што ме не дислајкујеш? Проблем је што сам читан и што ето радим нешто за друштво а то је да се борим за опште добро а не као ти за твоје поене и за сопствену гузу која се нада тако што блати све да ће добити посао у државној служби.

Данас је лако на друштвеној мрежи склонити неког попут мене, просто има квачица коју стиснеш мишем и то је то. Али није то то, они морају да прате сваку моју реч, они покушавају де ме облате али то мене не интересује господо ботови. Пишите шта год желите на вашем фејсбук профилу, на мом да пишате неће моћи. Вас са мераком блокирам. И немате појма колико је леп осећај када једним кликом нестанете. Али авај, Милионик се чита масовно и ајде да га спречимо јер досађује народу онај нерадник – лелемуд. Као да ја држим народу цев пушке на челу и кажем: “ Читај љеб ти пољубим “! Смешно и жалосно. Ако се већ не разумеш у рачунаре и друштвене мреже изгуглај упутство како да ти се неко не појављује у објавама на Фејсбуку. Имају у сликама упутства 😉 Али није то теби био циљ, ти мораш да пљунеш. Ти си отворио налог на фејсу и немаш слику твоју, немаш ни право име ни презиме. Ти јадо мораш да се кријеш а ја не морам. Ја својим лицем, именом и презименом кажем свој став о свему. Е то је разлика између мене и тебе. Тебе ако нађу биће те срамота, а ја сам већ решио проблеме око лажних пријатеља, побегли си главом без обзира од мене оваквог са јавним ставом. Прави су уз мене годинама. Немам потребу да се иком улизујем. Нисам кримос, нисам ваћарош, имам то што имам и не стидим се што немам пуно тога. Али имам своје ја за ралику од тога што ти имаш туђе ја и мораш да се томе предаш јер си кукавица која се није борила за праведан систем вредности него си подлегао линији мањег отпора која те поробила…

Све вас које као најме нервирам на фејсу, блокирајте ме или просто кликните “ не прати Ивана “. Нема љутње и ја то исто радим код неких. Мада једино што не можеш да склониш трајно са фејса је Вучић. Али нема везе увек то склоним са два потеза.

Ја ћу наставити да пишем а ви радите шта год хоћете. Никог не приморавам да ме чита, све је то ваша добра воља. Вас Вучић проморава да га гледате на сваком каналу. Ја ето не гледам више домаћу телевизију. И тако…

😉

