Не гледај ме тако…

Ти мали погрбљени у моралу човечуљку што си се утопио у сиву масу напредњака. Гледаш ме са мржњом јер сам се успротивио против сиромаштва, против незапослености, против глади. Ти мали погрбљени у моралу човечуљче што си до јуче био сличног мишљења као и ја а данас си супротан јер су ти обећали нешто, мораш да схватиш да је мој презир према теби оправдан јер ми угрожаваш живот. Не само мени, него многима. И ти би да ћутимо, да се смешкамо и да се нешто плашимо тебе и вас таквих какви јесте а никакви сте.

Претите народу, нешто ме загледате стакленим очима. Шта ћете да ми још узмете? Хлеб сте му отели, шансу да нешто радим порушили, наду да ћу наћи могућност потпуно прегазили. Шта вам преостаје него да ме маљем негде иза ћошка ударите. То вам је све што можете да покушате јер све остало сте ми одузели. Посао сам бранио речима и писањем. Шансу такође. Живот не браним речима, њега ћу бранити онако како то и ради борац. Због тога не гледајте ме попреко јер мени је већ све прекипело и кипти. Нисте ви победили вашим именом, вашим каријерама, ви сте победили уценама, лажима и Вучићем. Ви сте створили овде у Косјерићу 2800 гласова на један бљутав начин. Али нешто не знате у вези таквих гласова. Питајте старе социјалисте како су прошли на крају. А вас ће јурити по улицама ови ваши изиграни гласачи. Не брините, функционери из Београда ће побећи а ви остајете овде да се суочите са свима нама…

Не пишем ово неком лично ово је општа слика о малом и погрбљеном човеку у моралу.

Себичлук вам је водиља, грамзивост и похлепа циљ живота. Не презате ни од чега само да би заузели бусије у власти. Нисмо ми који смо били против вас из беса то радили. Ми смо угрожени људи и боримо се за боље сутра. Ви се борите за ваше боље сутра чинећи нас гладнима. Ви то не видите сада али све се враћа у животу. Мислите да ће баш то вас да заобиђе? Па неће, јер то је просто тако…

Локални избори долазе. Изазивамо вас да станете на црту без Вучића. Ви изађите на светло, скините маске и стисните петљу да победите као Милијан Стојанић, Урошевић и сви ви који сте сад им се прилепили. Реците овима у Београду да нема потребе да шаљу битанге и табаџије, да сте ви довољно морално јаки да сами победите све нас које попреко гледате.

Због тога 23. априла гласамо број 3. Бобана Вукосављевића а не вас кутлачиће маскиране у Вучића…

 

