Опседање и претње грађанима Косјерића

12 апр 2017 од Иван Стефановић

Дакле ствар је постала алармантна, напредњачка секта поданика Вучића почела је отворено да нам прети. Човек који их је отерао са прага данас је рибан код директора ЕПС-а. Да ли је то нормално? Шта смо ми? Грађани другог реда? Прете нам полицијом што их фотографишемо као ми их малтретирамо. Ало, секто! Снимамо вас јер правимо доказе. Вас треба да буде срамота што нарушавате грађанско право слободе гласања. Ви идете и питате да ли ћете нам дати глас? Ви сте ти који ремете мир људи где живе.

нова

Фото: А.П.

Драги грађани, не наседајте више на њихове трикове. Питајте ове што воде ову мучену децу са стране како их није срамота. Што не воде своју децу, што не иде Милијан, Урошевић, што не иду Ђокићева деца и остали? Водате децу из Ужица и Пожеге јер ваша су златна и чедна, није то за њих…

Ово је превршило сваку меру и границу понашања. Ово више није мој Косјерић и у њему више нема достојанства. Ово што се ради а ко зна шта ће за који дан још радити мора се прекинути. Ово је нецивилизована кампања, ово је варварско понашање. Ви из колаиције, СПС-овци. ПУПС-овци и Љајићи јел вам лепо што раде овакве ствари? Срам вас било гузица!

Уколико се пресија настави над грађанима, бићемо принуђени да изађемо на улице и да протествујемо јер ми немамо заштиту, ми немамо права, ми немамо државу. Нас третирају као стоку и угрожена нам је безбедност. Шта нам друго не преостаје него да се бунимо?

😎
#airsoft #survival
април 2017.
П У С Ч П С Н
« мар   мај »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Категорије

Архиве

