Милијанов ризлинг…

19 апр 2017 од Иван Стефановић

tucanik-1030x675Када су видели да им не иде добро и да им активисти иду народу на нерве, решили су да спопадну гласаче ризлом. Ризла пичи по селима то камиони само дрче а булдожери врзине крче. Ево народе ризле, ево народе наде да ћеш ако ме гласаш добити и асфалт! Виче Милијанче Стојанче док ризла сипа са приколице. Ево ризле ја је лично лопатом утоваро. Погледајте ове жуљевите руке оне знаду лопатати јер су моје струке! Надахнуто Милијанче збори поред брда ризле ко да сазива србе на окуп против турака.

Колико је обећао асфалта пола Србије ће морати да га прави како би се путеви у општини Косјерић асфалтирали. Све ће то о мила моја прекрити ризла, сњегови и шаш… Дошао и Горан Бреговић са Тифом да пева поред камиона 😉 Министри тапшу, Милијан грми са приколице: О браћо сељаци, четири године сам крцо камен да би вам правио ризлу. Знам, нисам вас виђао јер сам ето туцао камен да би вам сад шлеперима доњо у село. Зато ме није било ниђе. Ових десет прстију данима је туцало камен за мој народ. Ево сада ове ризле од мојих руку туцане да вам прекрије атарске сокаке. Ово је специјална ризла донета из Русије. Путин ми послао стенчуге које сам ја данима у селу туцао за вас. Четири године сам то радио и ево ризле вама пред куће! Маљеви су радили! Помаго ми је и мој сарадник Зоран Маљевић. Ево пре месец дана туцасмо и последњи камен и овом ризлом ударамо темељац наше победе јер ви ако нас гласате ми ћемо вам за четири године асфалтирати све насуте путеве. Људи! Морам четири године да правим асфалт својим рукама у оном казану испред мог мотела. Али издржаћу јер вреди се за вас моје гласове борити…

Народ кличе: Живијо нам Милијанче Стојанче!

Ево народе, кад победимо у неђељу, пијемо код мене мој ризлинг…

360056981l

 

Posle kise
#flowers #rain #fujifilm
април 2017.
П У С Ч П С Н
« мар   мај »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Категорије

Архиве

