Негативац…

21 апр 2017 од Иван Стефановић

Јуче сам се слатко насмејао када ми је пријатељица испричала да је доживела да јој се на врата појаве активисти СНС-а. Жена отвори врата кад активисткиња СНС-а пред вратима која сва збуњено јој рече: – Јао погрешила сам извини, ти нећеш гласати за СНС видела сам да си пријатељ на фејсбуку са Иваном Стефановићем.

Замислите како је њима јадницима да морају да прате све па и моје пријатеље по фејсбуку. Одмах сам се сетио како ћете бити мирни од њих. Лепо турите моју слику на врата где ће писати “ ми смо пријатељи са Иваном Стефановићем “. Бићете мирни од секташких активиста трајно.

Дакле сада је храброст да станете самном на улицу. И замислите иде човек и јави ми се са добар дан па увече у кафани причају догововштине: – Ко кукавица? Аде ти брале јави се Ивану Стефановићу у сред бела дана на улици поред ониликих СНС шпијуна?

Дакле постао сам нека врста непожељног у друштву. Напредњаци малу децу плаше мојим ликом. Буди сине добар иначе зовем Ивана Стефановића. Кажу да су неки већ почели да турају моје слике у шпајиз да деца не краду слатко.

Дакле ја сам нека врста државног непријатеља али на локалном нивоу. Барем сам решио проблем са превртљивцима. Али заиста каква су времена дошла да се људи повезују самном који отворено критикујем власт. Ја вам сада дођем као Пабло Неруда само је питање времена када ћу бежати по врлетима Србије да би се дочепао слободе. Тако је и Неруда бежао по Чилеу од режима.

Режим ће да ме пљуне и прогласи неподобним. На крају испаднеш тешка незналица, неспособњаковић јер се не уклапаш у систем. А до пре четири године када нису били на тапету мог оштрог пера, дивили су се мом лику и делу. А шташ’ живот је такав. Мењају се људи а ја само радим свој посао и ништа више.

12079073_10206251772268030_3512717279528099826_nДакле свака част мојим пријатељима који су још увек уз мене, верујем да су морали некад да прогутају неугодне опаске секташке власти. Зашто их називам сектом? Па само секта има затворен круг пријатеља, сарадника. Само секта проглашава своја правила и успоставља свој систем, сви ван тога су непожељни. Е па ја не могу да будем секта. Ја ценим сваког човека који је добар и поштен.

 

Од неких примитиваца доспео сам на листу негативаца 😉

Skrapez
#skrapez #serbia #fujifilm #river
април 2017.
П У С Ч П С Н
« мар   мај »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Категорије

Архиве

