Осврт на локалне изборе у Косјерићу

Дакле, прође и овај циркус у Косјерићима. Дефинитивно коалиција СНС-СПС-ПУПС и Љајцеки су поторили што би реко наш народ. Собзиром да су имали иза себе цео државни апарат и машинерије они су губитници ових избора ма шта Милијан Стојанић сад млатио по медијима. Оно што је алармантно је народ. Народ је као најме гласао неког анонимуса Поповића у Косјерићу који је узео два одборника. Да је среће да се закон поштује тај не би узео ништа. Неки тамо Поповић осваја толико гласова. Није он крив него ове њузге од народа који су му дали глас и то је срамота. Народе да ли ти уопште размишљаш о својој будућности?

Напредњаци су уморни, ово је доказ да је њима крај дошао пред праг. Смешан је њихов резултат ( 32%) а толико су уложили. Мене би било срамота да сам на месту Милијана Стојанића. Могу сада они да трућају о успеху али то је тако смешан успех и такав наговештај њихове пропасти да ту нема дискусије.

Ок, напредњаци ко напредњаци. Сада ћемо видети ко је вера а ко не вера. Имамо на испиту драги мој народе Нову Србију, ДСС и Вулиновце. Поповић, а ко је тај??? Милијан Стојанић је изјавио за медије да ће ићи у коалицију са коалицијом са ДСС-ом и Новом Србијом. Оно што сам ја вечерас гледао доле где је и Нова Србија је да су се радовали лошим резултатима напредњака, чак су и пуцали из петарди. Но, не знам да ли је то Милијан по обичају млатно али ако је истина онда нисам погрешио да су ДСС и Нова Србија резервни играчи СНС-а. Но, сачекајмо мало да видимо шта ће бити.

Ситуација је дакле следећа:

СНС-СПС-ПУПС- Љајцеки имају 10 оброника. ДС-СПО-ЛДП имају 5 одборника. Стаматовићеви имају 3 одборника. ДСС има 3 одборника. Нова Србија има 2 одборника. Вулиновци имају 2 одборника и тај неки Поповић 2 одборника. СРС и Двери су прсли као звечке немају целзијус 😉

Вулинови су тврдили као и Нова Србија да неће са СНС. Ајде да видимо колико су то људи од принципа.

Оно што је разочаравајуће је куповина гласова. Народ је овде највећи губитник. Дакле данас на изборима може свака шуша да донесе торбу пара и да купује. То је страшно, то је поражавајуће за демократију и сваки морал. Ако томе не станемо на пут онда ми више немамо државу.

Напредњаци су ових дана радили све и свашта али џаба. И заиста немају никаква оправдања да славе. Господо диктатори смеши вам се одлазак у историју живи били па видели. Ви ми више нисте ни битни. Народ је тај који је посрнуо и као таквом нема нама помоћи.

Сви ви који сте се продавали за зејтин, брашно, конзерве паштете сте нула од људи, ви сте срамота ове државе, срамота предака који су гинули да би чували своју отаџбину, ви сте срамота својих крсних слава и вере у Бога, ви сте она бљутава со која ничему не служи.  Исти сте ви који сте узели по 2000 пишљивих динара и гласали. Срам вас било и чему ли се ви надате.

Што се мене тиче, честитам Бобану Вукосављевићу и колаицији ДС-СПО-ЛДП на најпоштенијој изборној борби. Поносан сам што сам био са вама и показали сте заиста лавовску борбу. Нисте изгубили, вратили сте се у живот. Поносан сам што сам био уз мог пријатеља Бобана Вукосављевића и опет би стао уз њега. Са тако малим буџетом оним сиротињским, ова коалиција је успела да освоји преко 1000 гласова. Уз све трикове напредњачких диктатора показали смо да умемо и да можемо и пред нама је пуно боља будућност јер ће се ускоро све разоткрити. Поготово сада када ће се обрушити рачуни, дугови и велики проблеми које је СНС направио у овој бестидној кампањи.

Мислионик ће пратити дешавања око коалиција које ће се правити. Идемо даље пријатељи моји јер долази ускоро и наше време 😉

