Мислионик о Мислионику ;)

25 апр 2017 од Иван Стефановић

Избори су завршени, ко ће са ким правити коалицију видећемо. Мислионик је ових месец дана обарао све рекорде посећености. Било је тешко борити се речима и мучно писати све време збивања у Косјерићу која нису на жалост била лепа. Сањам да ће Мислионик једном почети да пише лепе догађаје и да помаже културна дешавања. На нама је да се боримо за лепши живот.

Критички осврти на власт довели су до тога да ме једна страна презире док друга подржава. Свестан сам да увек над мојом главом вија потенцијална опасност јер свака власт не воли критику. Неку су ме прозвали плаћеником, а да знају да динара немам од овог писања зачудили би се. Неки су ме прозвали жутаћем а ето ја већ десет година нисам ничији члан странке и намеравам тако и да останем. Нема те странке која ће да ми ускрати слободу мишљења. Неки ме прозивају у фазону “ шта он се буни био у свим странкама “. То ми је постало комично јер помислим да причају о Милијану Стојанићу. Да био сам члан СПО-а ( а ко није) све док Вук не поче да мења правац. Пошто сам монархиста тада ми је било логично да пређем у Нову Србију. Но, временом схватиш да у странчарењу само губиш сопственост па сам отишао из Нове Србије. Али сам ево признајем направио највећу глупост када сам из опкладе упао у СРС чији сам члан био 3 месеца од прилике. Поента је била да сам рекао ко први наиђе из неке странке учланићу се. И ко у инат наиђе Иван Мајор и тако ја прогутах кнедлу. Мада то је користило највише када сам открио ко прави СНС у Косјерићу. Сведок сам чудних догађаја у том времену. Од тада сам се дистанцирао од странки и верујте ми ником то не бих препоручио да се заноси. Ево сад сам вам опет објаснио да се ради о три странке. Можда сам требао да се учлањавам месечно у сваку па да дајем оцене ко ови дегустатори вина  која је каква 😉

На жалост када сам изгубио посао којег сам волео пуно нисам могао да нађем нешто тог типа да би радио. Мада су ме пљували како сам нерадник што је моје пријатеље то страшно погодило собзиром да ме доста познају. Али то им је посао да те обезвређују и не мешам им се у рад. Само удрите али после ћете сваку реч прогутати једном пред Богом.

Највећа радост ми је када обичан народ приђе и цитира неке моје пасусе из текстова. То ми је највећа награда када видим да људи слободно приђу и дају ми подршку. Нећу престати да пишем осврте на политичка дешавања али морам мало на паузу јер дошао је премор од свега. Помагао сам опозицију колико сам могао и надам се да сам нешто допринео у тој борби 😉

Биће ускоро и других тема попут описа неких програма за рачунаре, биће и прича из природе и лепих сећања. Ваљда нећемо се само бавити политиком 😉

У име Мислионика свима вам се захваљујем на посетама и читању. Хвала вам на великој подршци. Мислионик се не чита само у Косјерићу и Србији, Мислионик веровали или не чита се широм света 🙂

Велики поздрав, ваш Иван Стефановић 😉

18010956_10210642536674396_1339178225766526352_n

Skrapez
#skrapez #serbia #fujifilm #river
април 2017.
П У С Ч П С Н
« мар   мај »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Категорије

Архиве

