Хммм…

Док пишем овај текст странке су на лицитацији. Ко да више њему власт. У принципу није то оно што смо гласали. Е такво понашање странки је убило поверење у народу. И онда сви плачу што све мање људи излази на изборе. Да се ја питам и да ја могу да спроведем закон, све бих одборнике који тргују похапсио по кратком поступку. Јеси ли ти бато био кандидат једне струје, једних принципа и обећања? Јеси! Шта се ти сад играш са народним гласовима? Ко си ти бре?

Политика има своју математику а за време кампање сасвим супротну. Када је кампања у току сви су моралисти, сви боду једни другима очи и оптужују се међусобно. А кад се саберу резултати е онда ајмо да сабирамо па ко где шта направи.

Мислим да ћемо ми у Косјерићу имати у скоријој будућности изборе јер по свему судећи нема будућности ни у једној комбинацији. Шта је проблем? Па нема шта да се лажемо све странке имају репове прошлости. Крајње је време да се те странке реформишу или угасе. СНС нема кадрове и то им је очит проблем, немају у целој коалицији јер су скупили политички отпад. Није ни опозиција баш богата кадровима али има више од СНС-а. Идеално би било да од свих покупимо школоване и поштене па да се направи најбољи тим али нема ту довољно кадрова како год да окренеш. Странке су посрнуле и имају озбиљан проблем.

Да је среће да ми Косјерци окренемо лист и да више не гледамо странке, него да се сви боримо за Косјерић. Али ту је потребно направити чистку у свим странкама. Ако се то не уради од тога нема ништа. Када се почисте полтичке фекалије онда можемо да побољшамо међуљудске односе. Овако ћемо да се све време прегањамо и такмичимо и сврзамо у једном месту као последњи идиоти.

Знам да све ово звучи превише идеалистички али заиста ако се не опаметимо ми ћемо у догледно време да изгубимо статус општине. Ја лично немам проблем са добрим људима из било које странке али имам проблем да схватим да поштени и добри трпе срања која им странке сервирају. То је за мене тешка будалаштина. Напусти странку и не каљај образ. Али, све док смо ту ми смо као и сви ти који лоше раде па смо и ми лоши. Ево ја сам се уверио у то лично. Мислио сам да се то не гледа али џаба. Колико год ја хтео добро народу, ако сам под плаштом странке која лоше ради и ја сам лош и то је то. Немате појма како је лепо када напустиш страначки живот. Нема ту обавеза, нема ту гутања срања, једноставно сам свој па ако не могу да се снађем без странке онда сам смотан и неспособан. Предиван је осећај када немате оне папке који вас надгласају када предложите нешто добро. Сада могу да учиним лично добро некоме. Странка може далеко више али неће. Ту су они типови који имају рачуницу и верујте ми ма колико били добри и поштени, они вас потисну и ако не напустите такав систем, полако се претворите у те типове.

Не фолирам се, прошао сам тај живот. Био сам онај који лепи плакате, био сам функционер, био сам тип који је седео са министрима, премијером, директорима и сијасет неких других ликова који су се питали за нешто. Шта сам видео? Видео сам у већини случајева неинформисане типове којима одбори сервирају испеглане извештаје. Сам пример је СПО. Једном дошао Вук Драшковић у Ужице и сви му говоре да је супер. Ја устанем и кажем код нас је очајно. А код нас је заправо било и добро наспрам других који су крили расуло. Свашта сам гледао и слушао.

Да се вратим на почетак. Преговори око коалиција су лицемерје. И једни и други греше. Сви су свесни да коју год комбинацију направе она је неприродна. По мени најбоље би било да се понове избори али без шарених лажа. Хајдемо да бирамо једном у животу одборнике најбоље људе и саставимо тим који ће да води Косјерић. Шта је ту проблем ако имамо решеност. Замислите да нас снађе поплава не дај Боже. Да ли ћемо спасавати дете неког из наше странке или ћемо спасавати сву децу? Наравно да се у нама пробуди инстинкт да спасемо свако дете. Па слично је то и у политици. Хајдемо да свако дете лепо живи тако што ћемо да помажемо једни другима. Досадили сте више са поделама. Па видите ли докле смо дошли???

И на крају, шта год било и ко год се договорио ми смо ту негде на истом. Ако се не променимо као људи, шта смо ми онда него само мали лицемери тренутних страсти и похлепе…

