СНС у Косјерићу на дан избора…

4 маја 2017 од Иван Стефановић

Локални избори који су се одржали у Косјерићу били су поражавајући у понашању појединих странки. Прво место по бахатој кампањи је наравно СНС. На дан избора ова странка није имала ни мало савести, ни фер плеј игре. Њихова политика је О-РУК! Гледам бели џип са Пријепољским таблицама, из ње излази једна мучена бака ногу пред ногу. Уводе је у бирачко место Хан уз оне незгодне степенице. Терају јадну жену да гласа. Комби развози гласаче ко прасад за пијацу, млади Ђокић узданица СНС-а само пичи и развози. Распомамили се и Љајићи, нервозно по тротоару шетка Јово комадант ПУПС-а 😉 Пратимо и бројимо колико је ту само возила са стране и питамо се ко то бре плаћа? Онда на једном гужва испред Дома културе. Неких десет типова напало једног. Мучна ситуација јер се ту препиру и прете нека непозната лица непознатом лицу. Десет неких табаџија из СНС-а стигло специјално на дан избора. Пришао сам човеку из СНС-а и рекао му да смири ове хохштаплере да не би испао хаос јер свуда ври и свуда кипти од нервозе. Човек ми каже: “ Ма неће они вас “. Било ми је смешно као да се ми плашимо њих. На питање ко су ови, човек ми збуњено рече: “ Финансијска инспекција “. Ја зинух и не вереујем. Но, они су ту као најме да спречавају куповине гласова. Заправо то вам је ко борба између нарко картела. Једни другима скењавају дилере како би имали примат на улици. Јадно и понижавајуће. Но, Београд или централа СНС-а наређује сав овај циркус за изборе. Пуно њих из СНС-а се не слаже са тим али не смеју да писну.

17903869_10210587304813634_1326726725022327438_n

Активисти данима су досађивали народу

На мом бирачком месту у бившој ветеренарској, прво приметим плакате нису добро скинуте и то им кажем, а они ме блентаво гледају. Дођем да заокружим листић када ту стоји хемијска оловка са натписом ДСС БРОЈ 5. Ту сам заиста изгубио стрпљење и подвикнуо сам на њих питајући их шта ово треба да значи? Они ме гледају као да су пали са Марса. Па ако то има неке везе склонићемо рече ми човек. Невероватно, па и да је ту писала и моја опција ја бих им исто рекао. Закон је закон, правила су правила и морамо то поштовати! Такво понашање чувара кутија је неопростиво.

 

СНС је све време слао СМС поруке народу да изађу и гласају али са све потписом странке. То је лицемерство које нема више ни мало граница. Што је најгоре мој другар поред мене добија од њих позив да изађе и гласа и поцркасмо ми од смеха. То је толики био безобразлук да они нити крију да то раде ма ништа јер су власт па може им се.

Локални избори у Косјерићу показали су да и поред силне кампање СНС-а нису на крају завршили повољно по њих. 10 освојених одборнички мандата на О-РУК је поражавајућа чињеница за СНС. Толико су се распомамили пре избора као да су на неким дрогама. Скинули су бедем у Јањићима који чува од поплава јер им нестало песка да посипају сокаке како би добили гласове. Очајничка борба за власт на крају показала се као просипање или бацање пара у ваздух. СНС без ове силне кампање и помоћи државе овде у Косјерићу на фер изборима имао би реално највише 4 до 5 освојених одборничких места. Исто тако треба да се постиде и још неке фантомске странке. Занимљиво је да Поповићеву странку СНС није јурио због куповине гласова. Али о куповини ћемо у неком другом тексту. Ово је прича о СНС-у за време избора.

Долазише и министри у кампању, стуштила се хорда напредењачка. Делили се и пакетићи инвалидима и  сиромашнима. И на крају трт Милојка!

Горак укус победе са недовољним бројем одборника доводи до тога да СНС сада мољака друге које је одбацио да им се придруже. Пљунули су и Вулиновце у Косјерићу, пљунули су и ДСС па и Нову Србију. Мислили су да су ненадјебљиви са СПС-ПУПС и Љајцекима. Надам се да ће ове три странке које су одбачене бар сада да им запрже чорбу и не уђу са њима у коалицију, надам се да имају кичму и достојанство које је скупље од сваке непристојне понуде СНС-а…

 

Skrapez
#skrapez #serbia #fujifilm #river
мај 2017.
П У С Ч П С Н
« апр   јун »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Категорије

Архиве

