Додељене златне кутлачице данас… ( ексклузивно )

Данас на Седници скупштине општине Косјерић уручене су значке за ревер свих одборника владајуће коалиције. То су мале кутлачице као симбол просперитета, 100 радних места за један дан и препорода општине. Носиоци ових кутлачица постали су и мали кулинари који ће наставити да запржавају чорбу свом народу.

Жарко Ђокић је поводом добијања златне значке кутлчице рекао:

Част ми је да будем Милијанов наследник. Јесте да је моја екипа успела да га склони из СНС-а, али са поносом ћу носити крај срца ову златну кутлачицу. Када ја будем одлазио оставићу и ја значке са малим камиончићем Рабом…

Гордана Јосиповић са осмехом на лицу закачила је кутлачицу и рекла: “ Част ми је да будем власт и да носим симболику прошлог времена када сам нападала СНС за овом истом говорницом. Ето, сада сам и ја као социјалиста пуноправни напредњак који је коначно напредовао преко СПС-а на друму СНС-а. Било је часно бити опозиција али од тога леба нема“…

Иван Ликић председник скупштине закачивши кутлачицу обратио се одборницима са речима: “ Шта ти је живот! Ћалац до јуче био заменик Милијана а ја као син носим кутлачицу три сантима од срца. Кутлача је наше наслеђе, наша традиција. Драго ми је да сам ја започео еру наслеђивања функција по родбинској линији. Тата! Твоје дело ће и даље да живи, сад ти мало ради у мењачници, ја сам те достојно мењао “…

Испред Вулинове странке обратио се Иван Спасојевић са шмекерским брковима типа “ Мускетар о ла ла “… Лепа значка уз бркове ми добро стоји. Драго ми је да сам у овој коалицији. Био сам у СНС-у једно време али смо се разишли. Ето мене са вама преко друга Вулина. Док је друг Вулин био другарица са дугом косом ја сам био радикал…

Остали су ћутке прихватили значке да би се осетили значајно…

Опозицији су доделили зарђале кафене кашике из општинског бифеа као знак непобедиве власти која је ту највише боравила…

 

 

